וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שבתאי בראיון: "באר שבע? חלמתי להצטלם עם הצלחת, אבל לא יכולתי לצפות מהצד"

9.6.2017 / 8:09

חצי שנה אחרי הבישול שהדהים את סאות'המפטון, יובל שבתאי עובר לתחנה שניה – מכבי פתח תקוה. בראיון הוא מסביר: "באירופה הרגשתי חלק, לא היה שווה הרבה אם הייתי זוכה באליפות. פתח תקוה? הכל היה פשוט איתם, לא שמעתי הבטחות"

עריכת וידאו: מתן חדד
"החום והאהבה שאני מקבל מהקהל שלהם עד היום זה דבר מדהים שלא חוויתי אותו אף פעם כשחקן. הם מפרגנים לי ברחוב, בפייסבוק, קיבלתי אהבה גדולה, כאילו אני שחקן שנולד בבאר שבע"

לפני חצי שנה בדיוק, ב-9 בדצמבר, יובל שבתאי הדהים את הסנט מרי, כשבאחת הנגיעות הראשונות שלו בכדור בישל שער יתרון חשוב למאור בוזגלו מול סאות'המפטון ושלח את הפועל באר שבע לכתוב עוד פרק בספרי ההיסטוריה שלה, בדרך ל-1:1 ולשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית. חצי שנה אחרי אחד הרגעים היפים בקריירה שלו, שבתאי עובר בפעם השניה ברציפות לקבוצה אחרת בליגת העל – מכבי פתח תקוה. כפי שהוא מסביר בראיון, היו לו לא מעט התלבטויות לפני שעזב מועדון שנמצא בשיא תהילתו.

"האמת היא שלא ממש שיחקתי בליגה, באירופה יצא לי לשחק כי היו שחקנים שלא יכלו לשחק. נוצר מצב שהיו חייבים להשתמש בי, ולא ממש הרגשתי נוח עם זה", הוא מודה. "אני לא מתחרט לרגע על מה שעשיתי שם. אני שמח שהצלחתי לצבור חוויות לעצמי לכל החיים. החוויה הזאת של אירופה הייתה מדהימה, החום והאהבה שאני מקבל מהקהל שלהם עד היום זה דבר מדהים שלא חוויתי אותו אף פעם כשחקן. הם מפרגנים לי ברחוב, בפייסבוק, קיבלתי אהבה גדולה, כאילו אני שחקן שנולד בבאר שבע".

ובכל זאת, עזבת.

"כשחזרנו אחרי המשחק הזה לארץ שוב לא שיחקתי בליגה. לא הייתי אפילו קרוב לשחק. הבנתי שאני אוהב יותר מדי את המשחק כדי לצפות בו מהצד. העדפתי לחזור לרעננה, למקום שהיה לי בו טוב ולשחק".

אני מניח שעברה המחשבה להישאר, להוסיף תואר לרזומה.

"היה לי את השיקול הזה, להגשים חלום ובסוף העונה להצטלם עם הצלחת. אבל בכל ההשגים בבאר שבע, אם זה אירופה, גביע הטוטו או אלוף האלופים, הרגשתי חלק כי שיחקתי. בליגה, חוץ מהמחזור הראשון והשני, לא שיחקתי ולא הרגשתי חלק. זה לא היה שווה הרבה אם הייתי זוכה באליפות. בכל מקרה לא הייתי מרגיש חלק מהאליפות הזאת".

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה: יובל אבידור ויובל שבתאי חתמו
מכבי פתח תקוה במו"מ עם קולושיץ'. גולן: "הפכנו למועדון שקורץ להגיע אליו"

יובל שבתאי שחקן הפועל באר שבע. אבי כהן
אהבת הקהל לא הספיקה. שבתאי/אבי כהן
"גם אני באתי לקראתם והייתה הבנה הדדית. בפתח תקוה הרגשתי שרוצים אותי מאוד, גם המאמן והאנשים מסביב ולכן החלטתי שזה מתאים לי"

בימים האחרונים שבתאי ניהל משא ומתן עם בית"ר ירושלים, אבל הפור נפל על מכבי פתח תקוה של קובי רפואה. שם, מרגיש שבתאי, הוא קיבל את היחס המקצועי והכלכלי הראוי. "הכל היה פשוט אמיתי איתם, לא שמעתי הבטחות. ישבתי עם עומר גולן ואבי לוזון, הם הסכימו לקבל כמעט את כל התנאים שרציתי. גם אני באתי לקראתם והייתה הבנה הדדית. בפתח תקוה הרגשתי שרוצים אותי מאוד, גם המאמן והאנשים מסביב ולכן החלטתי שזה מתאים לי. באתי לפגישה והבנתי שאם אני מקבל את התנאים הבסיסיים שאני חושב שמגיעים לי אני הולך לחתום".

באותו בוקר ישבת עם בית"ר.

"רוב השיחות היו עם מימר, אבל באותו בוקר נפגשתי עם טביב ואוחנה. בפתח תקוה הרגשתי יותר רצוי. אני לא אחד שאוהב לשחק עם קבוצות, לא אוהב לעשות דברים מאחורי הגב. התחלתי את השיחות עם בית"ר, ולכן לפני שנכנסתי לפגישה עם פתח תקוה התקשרתי והבהרתי לבית"ר ירושלים: 'אני נכנס לשיחה, ואם אקבל את התנאים שאני רוצה אני חותם'. וקיבלתי. לכן אני כאן".

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה: יובל אבידור ויובל שבתאי חתמו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלם עם ההחלטה. שבתאי ועומר גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully