וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: הקשר רישאר סומא מאמיין הצרפתית חתם לשנה

12.6.2017 / 18:32

הקשר בן ה-30, שהיה שותף לעלייה ההיסטורית של הקבוצה הצנועה, חתם והוצג באופן רשמי. החלוץ גיא מלמד, שמבוקש במכבי תל אביב, קיבל דרכון ליטאי וצפוי לצאת לאירופה בקיץ הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רישאר סומא מוצג/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי פתח תקוה הודיעה היום (שני) על החתמתו של רישאר סומא הגינאי לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הקשר בן ה-30 שיחק בשתי העונות האחרונות באמיין מהליגה השנייה בצרפת והיה שותף לעלייה ההיסטורית של קבוצתו עם שלושה שערים ב-35 משחקים העונה. לפני כן גדל בראן וגנגאן ושיחק בבוגרים של גנגאן, עמה זכה בגביע ב-2009, בברסט, אנז'ה ובמונס הבלגית. יש לו גם שתי הופעות בנבחרת גינאה.

חלוץ מכבי פתח תקוה, גיא מלמד, צפוי לצאת לאירופה בקיץ בקרוב. השחקן מחזיק במספר קבוצות מישראל, אבל כרגע מעוניין למצות את האופציה לחתום בקבוצה מעבר לים משום שלא בטוח שיוכל לקבל את המעמד לו זכה במועדון בקבוצה אחרת. סיבה נוספת קשורה לעובדה שמלמד קיבל דרכון ליטאי, מה שעשוי לזרז את מעברו. סעיף השחרור של החלוץ עומד על 300 אלף יורו (השחקן יקבל שליש מדמי ההעברה) ותקף גם לקבוצות בחו"ל. מלמד כבש העונה תשעה שערי ליגה ו-13 בכל המסגרות, וההערכה היא שהוא יקבל בקרוב הצעה מקבוצה באירופה. גם מכבי תל אביב ממשיכה לחזר אחריו.

הבלם הברזילאי דייביסון, שכבר סיכם ועבר בדיקות רפואיות, לא יגיע לקבוצה באופן סופי, לאחר שהודיע לראשי המועדון כי סיכם בקבוצה בפורטוגל. האופציות של קובי רפואה כעת הן בלם רייקה אנטה קולושיץ', שאמור להודיע ביומיים הקרובים האם יישאר בקרואטיה או יגיע לישראל, ובלם טרואה, ז'והאן מרסיאל (26), שרשם העונה 19 הופעות במדי קבוצתו. מדובר באחיו הבכור של חלוץ מנצ'סטר יונייטד, אנתוני מרסיאל, ששיחק חמש שנים בברסט לפני שהגיע לקבוצתו הנוכחית.

במועדון לא בטוחים שיביאו הקיץ שחקנים ישראלים נוספים, אחרי שאישרו בשבוע שעבר את הידיעה על החתמת יובל אבידור ויובל שבתאי. הקבוצה תצא למחנה אימונים באוסטריה ב-15 ליולי.

עדכון ראשון: 10:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully