וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו: "היינו נחמדים מדי בתחילת הסדרה, צריך להעיף אנשים לפרקט"

רגע לפני משחק 5 (4:00, ערוץ 5) מאמן קליבלנד יודע מה השתנה בסדרה: "הגישה שלנו צריכה להיות לנצח, לא לחייך". סמית': "נתנו להם יותר מדי כבוד". דריימונד גרין לא מתחרט על דבריו

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, דריימונד גרין, עם לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
האגרסיביות רק תעלה?/AP

משחק מספר 5 של גמר ה-NBA ייערך הלילה (בין שני לשלישי, 4:00, ערוץ 5) ובו תנסה גולדן סטייט לעשות את מה שלא הצליחה לעשות במשחק מספר 4, וזה לזכות באליפות שנייה תוך שלוש שנים. העניין, כמובן, גבוה מתמיד, ובארצות הברית טוענים ששני כרטיסים למקום על הפרקט נמכרו בימים האחרונים ב-90 אחוז אלף דולר.

עבור דריימונד גרין, החזרה הביתה והאפשרות לזכות באליפות באורקל ארינה מלהיבה מאוד. בסיום המשחק הרביעי טען כי אנשי קליבלנד "לא נראים האנשים הכי מבריקים", ובאופן לא מאוד מפתיע, הוא לא חוזר בו מדבריו. "לא העלבתי אותם", טען כעת, "פשוט אמרתי מה שאני חושב. הם שרקו לי בוז, וחשבו שהיתה לי עבירה טכנית, שלא היתה, אז זה לא היה מאוד מבריק. כשאני אומר משהו, אני חושב על מה שאני הולך להגיד. אני אפילו אף פעם לא מתחרט על מה שאמרתי, כי אני חכם יותר משאנשים חושבים".

עוד בנושא:

חולמים בהקיץ: סיכום הניצחון של קליבלנד במשחק 4 בגמר ה-NBA

שימו לב לחולצה של סטיב קר במסיבת העיתונאים והאימון:

אז מה השתנה אצל קליבלנד? לפי טיירון לו, מדובר בגישה האגרסיבית. "אהבתי את זה", אמר. "בשני המשחקים הראשונים היינו נחמדים מדי. עזרנו לשחקנים לקום מהפרקט, חייכנו, דיברנו, לא אהבתי את זה. במשחק הרביעי היה טראש טוק, הוא היה פיזי, כל מה שצריך לעשות כדי לנצח. הגישה שלנו צריכה להיות לנצח, לא לחייך. אין שום סיבה לחייך. במשחק 4 היינו מי שאנחנו, וככה אנחנו צריכים להיות. צריך להיות פיזי, לעשות טראש טוק, להעיף אנשים לרצפה, מה שצריך לעשות כדי לנצח".

ג'יי אר סמית' הסכים עם מאמנו: "נתנו להם יותר מדי כבוד. יש רמה מסוימת של כבוד שאתה רוצה לתת ליריב שלך, ורמה מסוימת שלא. אני חושב שמצאנו את האיזון".

ריצ'רד ג'פרסון משוכנע כי כל הלחץ נמצא דווקא כעת על הווריירס: "הוא לא עלינו. למה שיהיה עלינו לחץ? הם ניצחו 73 משחקים והוסיפו MVP. אנחנו הוספנו את קייל קורבר ודרון וויליאמס. כל הלחץ עליהם. לא שיחקנו מצוין עד כה, אבל אין עלינו לחץ. אנחנו מרגישים מאוד בנוח".

גם קיירי אירווינג חושב שהסדרה השתנתה לאחרונה. "גולדן סטייט התחילה מהר מאוד, הם התאימו את עצמם לפיזיות, היו אינטנסיביים וממוקדים. במשחק 4 סוף סוף נכנסוט בדלת, הורדנו חלק מהקוף מהגב. אנחנו מבינים את המצב ששמנו את עצמנו בו, אבל אם נבוא ונדבוק בתכנית המשחק ונהיה פיזיים, נשים את עצמנו בעמדה מצוינת לנצח".

במסיבת עיתונאים, נשאל לברון ג'יימס על משחק ה-3 על 3, שיוצג לראשונה באולימפיאדת טוקיו 2020, והשיב: "זה מצוין עבור הכדורסל. אני לא כל כך טוב בשלוש על שלוש, יותר בחמש על חמש, אז כנראה שלא אהיה חלק מהדבר הזה".

טיירון לו מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
בשני המשחקים הראשונים היינו נחמדים מדי. עזרנו לשחקנים לקום מהפרקט, חייכנו, דיברנו, לא אהבתי את זה". לו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully