וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם 12.6: ראניירי מאמן נאנט, גריזמן יאריך חוזה באתלטיקו

המאמן שפוטר מלסטר חוזר לליגה הצרפתית, בספרד מדווח שהחלוץ יחתום באתלטיקו עד 2022. פ.ס.ז' לא מוכנה למכור את וראטי לברצלונה גם ב-100 מיליון יורו. וגם: מילאן מתכננת עוד הפתעה

רויטרס

העברות

* מילאן ממשיכה במסע הרכש המרשים שלה והחתימה לחמש שנים את חלוצה של פורטו, אנדרה סילבה. חלוץ נבחרת פורטוגל בן ה-21 עבר במהלך היום בדיקות רפואיות במילאנלו, והרוסונרי ישלמו מעל 38 מיליון יורו עבורו. לידיעה המלאה

* ריו אבה, שמאסה בהמתנה להשגת השחרור של ליטו וידיגאל ממכבי תל אביב, מינתה רשמית את מיגל קרדוסו למאמנה החדש. קרדוסו בן ה-45 היה עוזרו של פאולו פונסקה בשחטאר דונייצק ואימן לאחר מכן את הקבוצה עד גיל 21 של המועדון.

* פנרבחצ'ה הודיעה רשמית על החתמתו של מתיו ולבואנה מליון. על פי ההערכות הקשר בן ה-32, שעלה לכותרות בתקופה האחרונה בעיקר בשל פרשת הסחיטה של קארים בנזמה, נרכש תמורת סכום של 4 מיליון יורו.

* איברהימה קונאטה, הבלם בן ה-18 שסייע לסושו לשרוד בליגה השנייה בצרפת ומשתייך לנבחרת הנוער הצרפתית, חתם לחמש שנים בר.ב. לייפציג שסיימה שנייה בבונדסליגה.

* מילדסברו, שירדה לליגת המשנה אחרי עונה אחת בלבד בפרמיירליג, מינתה את גארי מונק למאמנה החדש. מונק בן ה-38, קפטן סוונסי לשעבר, אימן בעונה החולפת את לידס יונייטד.

* לבנטה, העולה החדשה ללה ליגה, ביצעה רכש ראשון עם צירופו של המגן השמאלי אנטוניו לונה בן ה-26 מאייבר, שחתם לארבע שנים.

* הירנביין החתימה את שוערה של פיינורד ונבחרת הולנד עד גיל 21 לשעבר, וורנר האן. השוער בן ה-24 הושאל בעונה שעברה לאקסלסיור וחתם על חוזה עד 2020 בקבוצתו של יורגן סטרפל.

* בורדו צירפה את קשרה בן ה-24 של זולטה וארחם, לוקאס לרגר. שחקן נבחרת דנמרק חתם על חוזה עד 2021.

* תומאש פודסטבסקי, קשר הנבחרת הצעירה של פורטוגל ממוצא פולני, חתם על חוזה לשלוש שנים בוויטוריה סטובאל אחרי שסיים את חוזהו בפורטו.

שמועות

* על פי "מארקה", אנטואן גריזמן יחתום בקרוב על חוזה חדש באתלטיקו מדריד עד 2022. החלוץ הצרפתי הבטיח כי יישאר במועדון בעונה הקרובה כדי לסייע בתקופת המעבר לאצטדיון החדש ובהיעדר אפשרות לרכש, אך הקולצ'ונרוס צפויים למכור אותו בקיץ הבא.

* אחרי בקשתו של מרקו וראטי לעזוב את פריס סן ז'רמן והנכונות של ברצלונה לשלם עבורו לא פחות מ-100 מיליון יורו, המועדון הצרפתי הודיע לנציגיו של הקשר האיטלקי כי אין בכוונתו למכור אותו בקיץ הקרוב וכי פ.ס.ז' תסרב לכל הצעה.

* קלאודיו ראניירי, המאמן האיטלקי שהוביל את לסטר סיטי לאליפות סנסציונית באנגליה ופוטר במהלך העונה הנוכחית, יחזור לליגה הצרפתית אחרי שסיכם לשנתיים בנאנט. ראניירי אימן את מונאקו בין השנים 2012-2014.

* מילאן לא עוצרת. על פי דיווח ב"מארקה", הרוסונרי הגיעו לסיכום גם עם בורחה ואלרו, הקשר הספרדי בן ה-32 ששיחק בחמש השנים האחרונות בפיורנטינה. מילאן תשלם עליו כ-10 מיליון יורו.

* ליברפול הצטרפה למירוץ אחר קיליאן אמבפה. באנגליה טוענים שיורגן קלופ יצר קשר עם סוכנו של כוכב מונאקו בן ה-18, ומוכן לשלם למעלה מ-100 מיליון ליש"ט עבורו.

* הסוכן של אלבארו מוראטה על ההתעניינות: "היו פניות ממילאן עד לפני כמה ימים, אני יכול לאשר את זה, אבל פשוט מאוד, ריאל מדריד חשבה שההצעות לא מספקות. מנצ'סטר יונייטד? זה מועדון גדול ונוצץ, ואופציה מאוד מעניינת. אני יכול להגיד שההצעה היא מאוד חשובה, וההחלטה בידי ריאל. נראה".

* ב"דיילי סטאר" טוענים שכריס סמולינג יעזוב את מנצ'סטר יונייטד. אברטון, קריסטל פאלאס ו-ווסטהאם בעקבותיו.

* על פי "ספורט", אביו של ליאונל מסי הגיע לברצלונה על מנת לגשר על הפערים שנותרו כדי לחתום על חוזה חדש.

* יובנטוס מנסה להשלים את עסקת העברתו של סטיבן אנזונזי מסביליה, תמורת 40 מיליון יורו, לאחר שהאנדלוסים דחו הצעה של 30 מיליון יורו עליו בינואר.

* ליברפול מוכנה לשלם לארסנל 40 מיליון ליש"ט כדי לרכוש את הקשר אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שכבש בשבת במדי נבחרת אנגליה. גם דושאן טאדיץ', השף הסרבי של סאות'המפטון, על הכוונת של ליברפול, שעשויה לנצל את סעיף השחרור הנמוך יחסית שלו - 13 מיליון ליש"ט.

* ווסטהאם הגישה הצעה בסך 20 מיליון יורו על ברטרן טראורה, הקשר בן ה-21 שכיכב כמושאל באייאקס עם 13 שערים ושייך לצ'לסי.

* בנוסף, ווסטהאם הצטרפה גם למאבק על השוער הבינלאומי ג'ו הארט, שסיים עונה מאכזבת כמושאל בטורינו ושייך למנצ'סטר סיטי.

* "המירור" מדווח שמארסיי הציבה את מוסא סיסוקו כאחד מיעדי הרכש שלה, אבל טוטנהאם לא מוכנה למכור את קשר נבחרת צרפת בפחות מ-35 מיליון יורו.

* דייגו בנאליו, שוער נבחרת שוויץ בן ה-33 שסיים את חוזהו בוולפסבורג, נמצא במונאקו ואמור לחתום על חוזה לשנתיים אצל אלופת צרפת.

* בצרפת מדווח שניס דחתה הצעה בסך 25 מיליון יורו שהגישה רומא כדי לרכוש את הקשר ז'אן מישל סרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully