וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה סילבה הפך לרכש השני הכי יקר בתולדות מילאן: "הופתעתי מההזדמנות"

הרוסונרי שילמו 38 מיליון יורו לפורטו כדי לרכוש את החלוץ בן ה-21 שחתם רשמית לחמש שנים: "מודע להיסטוריה של המועדון". רק על בן ארצו רוי קוסטה שולם סכום גבוה יותר, לפני 16 שנים

בהודעת הפרידה ממנו, כתב הבעלים החדש אנדראה רדריצאני: "בן היה דמות מפתח בתהליך התקומה של לידס ב-12 החודשים האחרונים, היה תומך נלהב של המאמן גארי מונק והיה בעל תפקיד חשוב בתהליך השקעתי במועדון".

מילאן ממשיכה להיות קבוצת הפאר הפעילה ביותר בחלון ההעברות של קיץ 2017, והערב (שני) היא הודיעה על החתמתו של אנדרה סילבה. החלוץ בן ה-21, שהספיק להבקיע שישה שערים במדי נבחרת פורטוגל במוקדמות הגביע העולמי, האחרון שבהם ביום שישי בלטביה, חתם על חוזה לחמש שנים וירוויח 1.9 מיליון יורו לעונה (לא כולל בונוסים).

הרוסונרי שילמו 38 מיליון יורו לפורטו, מה שהופך את אנדרה סילבה להחתמה הכי יקרה של המועדון ב-16 השנים האחרונות, והרכש השני הכי יקר בהיסטוריה מאז 42 מיליון היורו ששולמו לפיורנטינה על רוי קוסטה ב-2001. החלוץ הצעיר עקף את פיליפו אינזאגי (37 מיליון), אלסנדרו נסטה (30.5) וקרלוס באקה (30).

בכלל, מילאן ביצעה מהפך של ממש בקיץ הזה, עם ארבעה שחקני רכש עד כה בגיל ממוצע של 22.75 שנים בלבד. מדובר בבלם הארגנטינאי בן ה-26 מתאו מוסאקיו, הקשר בן ה-20 פרנק קסייה מחוף השנהב, המגן השמאלי ריקרדו רודריגס בן ה-24 משוויץ וכעת גם אנדרה סילבה בן ה-21, שהיה מעורב ב-27 שערים העונה בליגה וליגת האלופות: 20 כיבושים ועוד שבעה בישולים.

לאחר החתימה הרשמית אמר החלוץ: "הופתעתי לטובה מההזדמנות הזו, אני שמח להיות במילאן. אני מודע להיסטוריה ולגדולה של המועדון הזה. היורש של כריסטיאנו רונאלדו? אני רגוע, יודע שיש לי הרבה עבודה לפני שאוכל לדבר על זה בכלל. זה חלום להיות כאן. אתן את הכול כדי לזכות בתארים עם החולצה המפוארת הזו".

על פי דיווח ב"מארקה", הרוסונרי הגיעו לסיכום גם עם בורחה ואלרו, הקשר הספרדי בן ה-32 ששיחק בחמש השנים האחרונות בפיורנטינה. מילאן תשלם עליו כ-10 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully