וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: אלפסי צפוי לעזוב, שרון אברהמי מועמד בכיר להחליפו

9.6.2017 / 7:08

המאמן יעזוב את עין שרה אחרי שנתיים בעקבות ההדחה ברבע גמר הפלייאוף. אקס הפועל תל אביב בתוכניות, גם שרון דרוקר, גיא גודס ורועי חגאי מועמדים. ניב ברקוביץ': "נקרע הלב". ערן אסנטי צפוי לפרוש, מאמצים להשארת יהונתן שולדבראנד

one

עירוני נהריה סיימה את דרכה אמש (חמישי) ברבע גמר הפלייאוף בהפסד 3:2 להפועל ירושלים, דווקא לאחר שהובילה 0:2 בסדרה. הקבוצה של אריק אלפסי האמינה ביכולתה לנצח את המשחק החמישי בארנה, אך נוצחה 71:60, כשהאדומים בורחים בסיום הרבע השלישי ולא נותנים לסגולים להתקרב אליהם.

"הם הראו הרבה אופי, כל הכבוד לירושלים, מגיע להם אם הם חזרו מ-2:0, מאחל להם הצלחה בהמשך", סיכם רכז נהריה ניב ברקוביץ' את המשחק והסדרה, "יכולנו לגמור את הסדרה במשחק 4, עשינו כמה החטאות בסוף שעלו לנו ביוקר. גם במשחק הזה שמרנו עליהם יפה, אבל כמה סלים גדולים ברבע השלישי, בעיקר הסל של בר טימור שהכניס אותם למומנטום, זה עלה לנו במשחק. מאוד קורע לב, לא נעים לרדת מ-2:0 ל-2:3. קיבלנו החלטות לא טובות, עמדנו איתם כל הסדרה, כמה החלטות קטנות ולא טובות עלו לנו בסדרה. זאת תחושת החמצה ענקית, יכלנו לעשות היסטוריה ולהעיף אותם".

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. ברני ארדוב
לא אמור להמשיך. אלפסי/ברני ארדוב

המאמן אריק אלפסי צפוי לעזוב את תפקידו ולא להמשיך לעונה שלישית בעין שרה. במהלך העונה הנוכחית היה אלפסי קרוב פעמיים לפיטורים, אך יו"ר המועדון ניסים אלפסי, שבחמש שנותיו הרצופות בקבוצה אף מאמן לא פוטר במהלך העונה, נתן לו את הגב וכמעט והרוויח כניסה לפיינל פור.

המועמד המוביל להחליפו הוא שרון אברהמי, איתו כבר נערכו שיחות. גם שרון דרוקר, שניהל עד לאחרונה מגעים עם הפועל תל אביב, גיא גודס ורועי חגאי על הפרק, וגם אלעד חסין עשוי לקבל פניה. בכל מקרה בנהריה צפויים לערוך סבב פגישות עם מאמנים לפני שיקבלו החלטה על העתיד.

בגזרת השחקנים צפויה הקבוצה לעבור שינוי קיצוני. הקפטן ערן אסנטי, שהשלים אמש את עונתו הרביעית בעין שרה, שיחק אמש ככל הנראה את משחקו האחרון בכדורסל הישראלי כשהודיע על כך שיעזוב לארצות הברית ביחד עם אשתו הטרייה לפתוח חיים חדשים שם. ניב ברקוביץ' מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל וגם כן עשוי לעזוב, כך גם סטו דגלאס ורוב הזרים. מי שכן צפויים להמשיך הם יהונתן שולדבראנד, שבקבוצה יעשו מאמצים כדי להמשיך עמו וניק פאוסט, שעל פי חלק מאנשי נהריה, לקבוצה יש אופציה לגביו בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully