וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה 60:71 את עירוני נהריה ועלתה לפיינל פור

הפועל ירושלים ניצחה את עירוני נהריה ועלתה לפיינל פור כשלישית שהפכה פיגור 2:0 ל-2:3 בסדרה. דייסון (16 נק'), פיטרסון והלפרין בלטו, למרות יום רע מהשלוש. ראשל"צ מחכה בחצי הגמר

one

הקאמבק הושלם. הפועל ירושלים גברה הערב (חמישי) 60:71 על עירוני נהריה במשחק מספר 5 בסדרת רבע הגמר בין הקבוצות, והיא תפגוש בפיינל פור (יום שני, יד אליהו) את האלופה, מכבי ראשון לציון (המשחק השני יהיה בין מכבי חיפה למכבי תל אביב). האדומים מהבירה הפכו לקבוצה השלישית בהיסטוריית הפלייאוף העליון בליגת העל שהופכת פיגור של 2:0 לניצחון 2:3 (הקודמות היו מכבי ראשון לציון מול עירוני אשקלון ב-2012, והפועל אילת מול מכבי תל אביב לפני שנתיים). המארחים הצליחו לברוח ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, אבל נהריה חזרה עם ריצת 2:16, נשארה במשחק עד הסוף והייתה קרובה, אך לא מספיק קרובה, והיא תישאר עם המחמאות. ג'רום דייסון הוביל את ירושלים במשחק מצוין עם 16 נקודות, 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-2 חטיפות. גם טראוויס פיטרסון בלט עם 13 נקודות.

שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון. ברני ארדוב
כל הדרך לפיינל פור. ג'רום דייסון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

עוד לפני תחילת המשחק, האוהדים הביתיים נתנו אווירה חמה וביתית לאדומים מהבירה. המארחים פתחו טוב יותר, וקרטיס ג'רלס העלה אותם ליתרון 4:10. לאחר שהתחיל בקצב מהיר, המשחק נעצר, ושתי הקבוצות לא הצליחו להשיג נקודות קרוב לשלוש דקות, עד שניר ברקוביץ' הוריד את היתרון של ירושלים ל-8:13. אמארה סטודמאייר נשלח לקו וקלע את שתי הזריקות כדי להוריד את האדומים לנוח ביתרון דו-ספרתי, 11:22 להפועל ירושלים בסיום הרבע הראשון.

הרבע השני התחיל עם סל של טראוויס פיטרסון, שהעלה את ירושלים ליתרון 11:24 והשלים ריצת 0:9. דרווין קיצ'ן הוריד את ההפרש לשש נקודות בלבד, 26:20. ניק פאוסט נשלח לקו וניצל את הקיפאון של ירושלים כדי להעלות את נהריה ליתרון 26:27. שלשה של טראוויס פיטרסון העלתה את האדומים ל-27:32, שהייתה גם תוצאת המחצית. ירושלים הצליחה לקלוע רק 10 נקודות ברבע השני, ונהריה הצליחה להוריד את ההפרש לחמש נקודות בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קינזי והאוול חוגגים/ברני ארדוב

הרבע השלישי נפתח עם חמש נקודות רצופות של יהונתן שולדבראנד, שהורידו את היתרון הירושלמי ל-32:34. המארחים ניסו לנצל את הקצב המהיר בפתיחת הרבע במטרה לברוח לנהריה, אבל הסגולים נשארו קרובים. בר טימור לקח זריקה כמעט בלתי אפשרית בשניה האחרונה שנכנסה פנימה וקבעה את תוצאת הרבע - יתרון 45:54 לירושלמים.

כמעט שתי דקות עברו ללא סל שדה, עד שיהונתן שולדבראנד מצא את הטבעת והוריד ל-54:48. ליאור אליהו סיים את המשחק בעבירה חמישית, 6:47 דקות לסיום המשחק. שלשה של ניר ברקוביץ' השלימה ריצת 0:7 של נהריה והורידה ל-57:55. שלשה של טראוויס פיטרסון העלתה את היתרון הירושלמי ל-55:62. יותם הלפרין הוסיף שלשה גדולה כדי להעלות את ירושלים ליתרון 57:69, דקה וחצי לסיום המשחק. עירוני נהריה כבר לא יכלה לחזור מזה, ובסופו של דבר האדומים משלימים את הקאמבק, ומנצחים 60:71 בדרך למפגש מול מכבי ראשון לציון בפיינל פור ביום שני.

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר, שחקן עירוני נהריה טיירון נאש. ברני ארדוב
טיירון נאש מנסה לעצור את אמארה סטודמאייר/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון (6 ריבאונדים) 16, טראוויס פיטרסון 13, ליאור אליהו 10, טרנס קינזי 7, ריצ'ארד האוול ואמארה סטודמאייר 6 כ"א, יותם הלפרין (6 אסיסטים) ובר טימור 5 כ"א, קרטיס ג'רלס (6 ריבאונדים) 3.

קלעו לעירוני נהריה: יהונתן שולדבראנד 14, סקוטי הופסון (7 ריבאונדים) וטיירון נאש (6 ריבאונדים) 11 כ"א, ניב ברקוביץ' (5 אסיסטים) 9, דרווין קיצ'ן 8, ניק פאוסט 7, איגור נסטרנקו, ערן אסנטי וסטו דגלאס שותפו ולא קלעו.

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב
אוהדי עירוני נהריה. ברני ארדוב
אוהדי עירוני נהריה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully