וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאזה פאצ'וליה נכלל בסגל הראשוני של גיאורגיה ליורובאסקט בישראל

אחת מיריבות ישראל בבית ב' בטורניר שייצא לדרך בסוף אוגוסט פרסמה את רשימת 17 השחקנים שנכללים בסגל הראשוני. עוד בפנים: גיורגי שרמדיני, טורניקה שנגאליה ו-ויקטור סניקאדזה

זאזה פאצ'וליה, גולדן סטייט ווריירס, מאוכזב. GettyImages
אלוף ה-NBA בישראל? פאצ'וליה/GettyImages

בעוד קצת פחות משלושה חודשים ייצא לדרך בית ב' ביורובאסקט 2017, בית אותו תארח ישראל. יחד עם הנבחרת של ארז אדלשטיין בבית ישחקו גם אוקראינה, ליטא, איטליה, גרמניה וגיאורגיה, שהיום (חמישי) פרסמה את הסגל הראשוני שלה לטורניר.

הגיאורגים, שהופיעו בטורניר בשלוש הפעמים האחרונות ועברו את שלב הבתים פעמיים, כולל ב-2015, צפויים להגיע לישראל עם סגל חזק שיכלול בין היתר את שחקן גולדן סטייט ווריירס ובקרוב כנראה גם אלוף ה-NBA, זאזה פאצ'וליה.

מלבד פאצ'וליה בן ה-33, המשמש כקפטן הנבחרת, הסגל הראשוני כולל כרגע עוד 16 שחקנים. השמות הבולטים האחרים הם טורניקה שנגאליה, ששיחק בשלוש העונות החולפות בהצלחה רבה בבאסקוניה, את ויקטור סניקאדזה מאריס סלוניקי ואת גיורגי שרמדיני, אקס מכבי תל אביב, ששיחק העונה באנדורה מהליגה הספרדית. מאמן הנבחרת הוא איליאס זורוס, שהוביל את גיאורגיה לטורניר עם מאזן 1:5 במוקדמות. שמות מעניינים נוספים הם הקלע הבולט של הנבחרת, מייקל דיקסון ג'וניור ומרוק מרקושווילי בן ה-29.

גיאורגיה תיפתח את הופעותיה בבית ב' עם משחק מול ליטא ב-31 באוגוסט. יומיים לאחר מכן תפגוש את גרמניה וב-3 בספטמבר את אוקראינה. לאחר מנוחה של יום נוסף היא תשחק נגד ישראל ואת הופעותיה בארץ תחתום ב-6 בספטמבר עם משחק מול איטליה.

עוד בנושא:

דיווח בספרד: שרונאס יאסיקביצ'יוס סירב להצעה של ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully