וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: שרונאס יאסיקביצ'יוס סירב להצעה של ברצלונה

רכז העבר שנמצא בעיצומה של סדרת הגמר בליטא לא מוכן לשמש כמחליפו של יורגוס ברצוקאס, בלאט עדיין מועמד. טרינקיירי האריך חוזהו בבאמברג, פיאניג'אני יביא למילאנו את לנגפורד?

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
לא חוזר לברצלונה בינתיים. שאראס/GettyImages

ברצלונה פיטרה אמש (רביעי) באופן רשמי את מאמנה יורגוס ברצוקאס, והחלה בחיפושים אחר מינוי מחליף. "אנחנו רוצים להפוך את הקבוצה תחרותית יותר ולמצוא מנהיג אמיתי", אמר המנהל המקצועי נאצ'ו רודריגס. "נחפש בשוק וננסה למצוא מישהו שעונה על הדרישות שלנו".

המועמד המוביל שהוזכר היה שרונאס יאסיקביצ'יוס, אולם בתקשורת הספרדית טוענים שרכז העבר, שכבר שיחק במועדון, סירב להצעה שקיבל לפני מספר ימים. לא מן הנמנע ששאראס יקבל הצעה נוספת אחרי סדרת הגמר של הליגה הליטאית, שם מוליכה ז'לגיריס של יאסיקביצ'יוס 1:3. "לדבר על שמועות עכשיו זה מגוחך", התעקש שאראס. "אני חושב רק על הגמר".

כעת, כך על פי התקשורת הספרדית, ברצלונה תעבור להתעסק ביתר המועמדים שהוזכרו: דיוויד בלאט, סיטו אלונסו מבאסקוניה ופדרו מרטינס מוולנסיה.

* מאמן מבוקש נוסף שככל הנראה יצא מהשוק הוא אנדראה טרינקיירי, שהאריך את חוזהו בבאמברג. האיטלקי בן ה-49 היה מבוקש במספר קבוצות, ביניהן מכבי תל אביב.

* באיטליה טוענים שסימונה פיאניג'אני יאמן את מילאנו בעונה הבאה ויש לו כבר תכניות רכש. שניים מהשחקנים המרכזיים שינסה לצרף הם קית' לנגפורד, שסיים את חוזהו בקאזאן, ומייק ג'יימס מפנאתינייקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully