וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 7.6: אלכסיס מתקרב לסיטי, ריאל מדריד יורדת מדה חאה

באנגליה מדווחים כי כוכב ארסנל שוב יחבור לפפ, הבלאנקוס לא ינסו לרכוש את השוער, פאולו סוזה נחת כדי לחתום בז'יאנגסו. ברצלונה מציעה עסקה לארסנל וחושקת בדוגלאס קוסטה, יונייטד, ז'ארדים האריך את חוזהו במונאקו

AP

העברות

* ויאריאל הודיעה על החתמתו של רובן סמדו, מגינה של ספורטינג ליסבון.

* אחרי הדיווחים על כך שהוא הולך לחתום באחת הקבוצות מהליגה הסינית, לאונרדו ז'ארדים, המאמן שהוליך את מונאקו לאליפות מדהימה האריך את חוזהו במועדון עד 2020.

* רשמית: סימונה אינזאגי האריך את חוזהו כמאמן לאציו.

* רני חדירה, אחיו של סמי חדירה מיובנטוס (23), עזב את ר.ב לייפציג וחתם לשלוש שנים באוגסבורג.

* מסימיליאנו אלגרי האריך את חוזהו ביובנטוס עד 2020. לידיעה המלאה.

* מחמט אקיצ'י, קשר נבחרת טורקיה ולשעבר בוורדר ברמן הגרמנית, עזב את טרבזונספור אחרי שלוש שנים וחתם בפנרבחצ'ה.

* רכש ראשון לפטר בוס בדורטמונד: חלוץ פרייבורג, מקסימיליאן פיליפ, חתם לחמש שנים. יחד עם רומן בורקי ומתאיס גינטר, זהו הרכש השלישי של דורטמונד מפרייבורג מאז 2014.

* המאמן הפורטוגלי סרג'יו קונססאו עזב רשמית את נאנט. הוא אמור לחתום ביממה הקרובה בפורטו.

* הבלם הפורטוגלי פאביו קרדוסו (23) חתם לשלוש שנים בריינג'רס הסקוטית. הוא מגיע לגלזגו מוויטוריה סטובאל.

עוד בנושא

יום אחרי יום: כל ההעברות והשמועות מחלון ההעברות של קיץ 2017
למה אנטואן גריזמן היה היחיד בסגל צרפת שלא בירך את רפאל וראן?
סערה בטורקיה: ארדה טוראן תקף עיתונאי, הודח מהסגל ופרש מהנבחרת

רנאטו סאנצ'ס שחקן באיירן מינכן. רויטרס
מבוקש בכל רחבי אירופה. רנאטו סאנצ'ס/רויטרס

* ב"מארקה" הספרדי מדווחים שריאל מדריד החליטה לרדת מדויד דה חאה ולא תנסה לקנות אותו ממנצ'סטר יונייטד הקיץ.

* דיווח באנגליה: אלכסיס סאנצ'ס יוכרז כשחקן מנצ'סטר סיטי בימים הקרובים, ויחבור לפפ גווארדיולה שאימן אותו במשך עונה אחת בברצלונה. הצ'יליאני היה מבוקש גם בקבוצות נוספות - ביניהן באיירן מינכן ופריס סן ז'רמן - אך נראה שבחר להישאר בפרמיירליג ולחזק את ההתקפה של הסיטיזנס.

* ליברפול, שעל פי ה"טלגרף" פנתה לבלמה של סאות'המפטון וירג'יל ואן דייק ללא אישור מהקדושים, הוציאה הודעה רשמית והתנצלה בפני סאות'המפטון. בנוסף לכך, בליברפול גם הודיעו שהם יורדים באופן רשמי מההולנדי בן ה-24 ולא מתכוונים להחתימו.

* פאולו סוזה קרוב לחתימה בז'יאנגסו הסינית. מאמן מכבי תל אביב לשעבר ופיורנטינה בעונה החולפת אמור לחתום לשנתיים תמורת סכום "גבוה" שמספרו המדויק לא פורסם. יש לציין שהקבוצה נמצאת בבעלות אותה קבוצת רכש שמחזיקה ברוב המניות של אינטר.

* על פי דיווחים בפורטוגל, המאמן לאונרדו ז'ארדים יעזוב את האלופה הצרפתית מונאקו לטובת חוזה עתק בליגה הסינית. הפורטוגלי, כך נטען, נמצא במגעים עם בייג'ינג גואן שמוכנה להציע לו שכר גרנדיוזי של 12 מיליון יורו לעונה וסך הכול 36 מיליון לשלוש שנים. בצרפת טוענים כי מדובר בניסיון לשפר את ההצעה לחוזה חדש שהגישה מונאקו.

* "בילד" הגרמני מדווח על התעניינות מרובה בקשר בן ה-19 רנאטו סאנצ'ס, שמיעט לקבל דקות העונה בבאיירן מינכן. מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס, אינטר, מונאקו ומארסיי מחכות להזדמנות כדי להחתים את השחקן שזכה עם פורטוגל ביורו לפני שנה.

* "דיילי סטאר" מדווח על התקרבות בין מנצ'סטר סיטי לקייל ווקר, כשהמגן הימני אמור להירכש מטוטנהאם בסכום של 40 מיליון ליש"ט.

* פריס סן ז'רמן מנסה להחתים את ריקרדו פריירה, המגן הימני בן ה-23 ששיחק בשנתיים האחרונות כמושאל בניס ושייך לפורטו. סעיף השחרור של הפורטוגלי עומד על 25 מיליון יורו, כשגם ליברפול ואינטר הביעו עניין.

* בספרד מדווחים שהמשא ומתן הרשמי בין ברצלונה להקטור ביירין יחל השבוע. הקטלאנים מוכנים להציע לארסנל כחלק מעסקת רכישתו של המגן את אחד מבין השלושה: ראפיניה, ארדה טוראן או דניס סוארס.

* ברשימה של בארסה נמצאים עוד שני שחקני פרמיירליג: הקשר הדני כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם שכבר הודה כי "קשה להגיד לא לברצלונה" וכן הברזילאי פיליפה קוטיניו מליברפול.

* עוד בברצלונה: על שער העיתון המקומי "ספורט" מופיעה הבוקר תמונתו של דוגלאס קוסטה תחת הכיתוב: "שימו לב אליו", כשנטען שהקבוצה סימנה אותו וכבר החלה במגעים ראשונים עם סוכנו.

* על פי רשת "סקיי: האיטלית, ריאל מדריד דורשת על אלברו מוראטה לא פחות מ-78 מיליון יורו (!). לאור הדרישה הזו, מילאן ככל הנראה ירדה מהרעיון להחתימו.

* ב"אבולה" הפורטוגלי טוענים: מנצ'סטר יונייטד, פריס סן ז'רמן, מונאקו ועוד שתי קבוצות מסין מוכנות לשלם 180 מיליון כדי לגנוב את כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד. בעיתון תיארו זאת כ"פצצה הגדולה של חלון ההעברות", והוסיפו ש"הקבוצות הכי עשירות בעולם מאבדות את הראש עבור השחקן הטוב בעולם".

עוד באותו נושא

פטר בוס הוצג כמאמן בורוסיה דורטמונד: "מצפה לאמן מול הקיר הצהוב"

לכתבה המלאה
דוגלאס קוסטה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
ברצלונה בעקבותיו. דוגלאס קוסטה/רויטרס

* על פי "סאן", מנצ'סטר יונייטד מכינה שלוש אלטרנטיבות למקרה שדויד דה חאה יימכר לריאל מדריד. פרט לג'אנלואיג'י דונארומה ממילאן, מדובר גם בסמיר הנדנוביץ' מאינטר ולא אחר מאשר ג'ו הארט, שוער מנצ'סטר סיטי שהושאל העונה לטורינו.

* אחרי מינויו הרשמי של פטר בוס, אחד המועמדים המובילים להצטרף לבורוסיה דורטמונד הוא הבלם בן ה-25 ג'ואל פלטמן, ששיחק אצל המאמן באייאקס והשבוע כבש צמד שערי בכורה במדי נבחרת הולנד.

* לאציו מודעת להתעניינות הרבה בבלם ההולנדי סטפן דה פריי ושוקלת להביא כתחליף את ז'מרסון, הבלם הברזילאי של מונאקו.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", נאפולי בוחנת אפשרות לצרף את הכישרון בן ה-20 של בורדו, אדם אונאס.

* מתיו ולבואנה יעזוב את ליון בימים הקרובים, אחרי שסיכם על חוזה לשלוש שנים בפנרבחצ'ה. ליון תקבל עבור הקשר סכום של 4 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully