וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: ואוורינקה הביס את צ'יליץ', יפגוש את מארי שניצח את נישיקורי

האלוף מ-2015 נתן הצגה מול הקרואטי עם 3:6, 3:6, 1:6 ויפגוש את מארי, שניצח 6:2, 1:6, 6:7 (0), 1:6 את נישיקורי, בחצי הגמר. נשים: קאמבק גדול לסימונה האלפ מול אלינה סביטולינה

טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ', טניסאי אוסטרי דומיניק תים. רויטרס
חילופי דורות? דג'וקוביץ' מברך את תים/רויטרס
טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
הרים ידיים לקראת הסוף. דג'וקוביץ'/רויטרס

ארבעת רבעי הגמר אצל הגברים ועוד שניים אצל הנשים נערכים היום (רביעי) ברולאן גארוס.

חצי הגמר בגברים:
אנדי מארי (1) - סטן ואוורינקה (3)
רפאל נדאל (4) - דומיניק תים (6)

חצי הגמר בנשים:
סימונה האלפ (3) - קרולינה פלישקובה (2)
ילנה אוסטפנקו (47) - טימאה באשצ'ינסקי (30)

רפאל נדאל (4, ספרד) - פאבלו קרניו בוסטה (20, ספרד) 2:6, 0:2 (קרניו בוסטה פרש)

השור ממאיורקה חולם על לה דסימה, כלומר על תואר עשירי ברולאן גארוס, ובינתיים נראה שיהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לעצור אותו בדרך אל היעד הזה. רפאל נדאל עדיין לא שמט מערכה בטורניר, והפעם אפילו קיבל מנוחה מבורכת בזכות פרישת יריבו בשל פציעה. גם לפני כן הוא ממש לא התקשה, וניצל 20 טעויות בלתי מחויבות של קרניו בוסטה כדי לשבור אותו ארבע פעמים במערכה הראשונה ועוד פעם בשנייה. המסע של המדורג 20 בעולם הסתיים דווקא לאחר שרשם הפתעה גדולה בסיבוב הקודם כשניצח את מילוש ראוניץ' בחמש מערכות מותחות מאוד. רפא יפגוש בחצי הגמר את דומיניק תים הנהדר.

טניסאי אוסטרי דומיניק תים. רויטרס
ניצחון ענק. תים/רויטרס
טניסאי ספרדי רפאל נדאל. רויטרס
יזכה להרבה מנוחה. נדאל/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' (2, סרביה) - דומיניק תים (6, אוסטריה) 6:7 (5), 3:6, 0:6

אחד השחקנים הטובים בעולם השנה ולבטח אחד המסוכנים ביותר על חימר, דומיניק תים, הדהים את אלוף השנה שעברה עם משחק מרשים מאוד, ונקם בו על ההפסד בחצי הגמר בשנה שעברה בדרך למפגש עם נדאל בחצי הגמר. בסך הכול נולה ניצח את תים בכל חמשת המפגשים שנערכו ביניהם עד היום, אך הפעם האוסטרי התעלה ושחזר את הישג השיא שלו בגרנד סלאמים, אחרי שכבר העפיל השנה לגמר בברצלונה ובמדריד ונעצר בחצי הגמר ברומא. נולה, שמאז הגביע בפריס לא זכה בגרנד סלאם, יקווה להתאושש ולנצח בווימבלדון.

המערכה הראשונה הייתה צמודה ומרתקת, ואחרי שתי שבירות לכל צד תים הגיש בפיגור 5:4. נולה ייצר שתי אפשרויות שבירה, שהיו נותנות לו את המערכה, אך האוסטרי נלחם, שמר על ההגשות וגרר את יריבו לשובר שוויון. בסופו של דבר, אחרי כשעה ורבע, תים יצא עם ידו על העליונה ועלה ליתרון. את המערכה השנייה הוא המשיך מאותה נקודה, ונישא על גלי המומנטום כדי לשבור ולעלות ל-0:3, בדרך ליתרון כפול ומפתיע.

אם דג'וקוביץ' בנה על קאמבק, תים מיד הבהיר לו שזה לא ממש אפשרי במשחק הזה. כבר במשחקון הראשון של המערכה השלישית תים הצליח לשבור ועלה ל-0:1. במשחקון הבא הוא שמר די בקלות על ההגשות שלו, ולאחר מכן שבר שוב, הפעם על האפס - בדרך לסנסציה אדירה. בסופו של דבר, תים ניצח את המערכה השלישית על האפס, תוך עשרים דקות בלבד(!), ואת המשחק כולו תוך שעתיים ו-17 דקות.

עוד באותו נושא

"זה נראה כאילו נובאק דג'וקוביץ' לא רוצה להיות על המשטח"

לכתבה המלאה
טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
נפרד מהתואר. דג'וקוביץ'/רויטרס
אנדי מארי. רויטרס
נראה נהדר בשלוש המערכות האחרונות. מארי/רויטרס

אנדי מארי (1, בריטניה) - קיי נישיקורי (6, יפן), 6:2, 1:6, 6:7 (0), 1:6

הבריטי, המדורג ראשון בעולם, פתח רע מאוד את המשחק, אבל הצליח להתעשת מהר ולהשלים ניצחון בתוך שעתיים ו-39 דקות. אנדי מארי עלה בפעם הרביעית ברציפות לחצי גמר רולאן גארוס והחמישית בסך הכול במשחק בו הגיש 5 אייסים ו-6 שגיאות כפולות, כמו גם 31 ווינרים ו-26 שגיאות לא מחויבות. מארי שיפר את מאזן הראש בראש שלו מול נישיקורי ל-2:9 ויפגוש בחצי הגמר את סטן ואוורינקה.

סטן ואוורינקה (3, שוויץ) - מארין צ'יליץ' (7, קרואטיה) 3:6, 3:6, 1:6

השוויצרי שוב מתעורר כשהוא מגיע לגרנד סלאם, נראה נהדר עד כה בטורניר וגם אחרי המפגש עם צ'יליץ' הוא עדיין לא שמט מערכה בטורניר, בדרך למפגש מול מארי או נישיקורי בחצי הגמר. סטן דה מאן שבר כבר במשחקון הראשון שלו במערכה הראשונה וזה הספיק לו כדי לנצח 3:6. במערכה השנייה ואוורינקה נשבר לראשונה אך הגיב עם שלוש שבירות משלו והמערכה השלישית הייתה חד צדדית לחלוטין לטובת השוויצרי, שהשיג ניצחון 12 מול הקרואטי מתוך 16 משחקים. זה יהיה חצי הגמר השלישי ברציפות של השוויצרי בטורניר שבו הוא זכה רק לפני שנתיים.

סימונה האלפ טניסאית רומניה. AP
קאמבק מהסרטים. האלפ/AP

קרולין גרסיה (28, צרפת) - קרולינה פלישקובה (2, צ'כיה) 7:6, 6:4

הצרפתייה האחרונה בטורניר הודחה מול המדורגת 2, שעדיין לא ממש מרשימה אבל עשתה עוד צעד בדרך לזכייה אפשרית בגרנד סלאם ראשון בקריירה. המערכה הראשונה הלכה לשובר שוויון אחרי שבירה אחת לכל אחת, בעוד שבמערכה השנייה פלישקובה השיגה נקודת שבירה אחת בלבד, שהייתה גם נקודת המשחק שלה. היא ניצלה אותה, והעפילה לחצי הגמר.

אלינה סביטולינה (5, אוקראינה) - סימונה האלפ (3, רומניה) 3:6, 7:6, 6:0

קאמבק אדיר סידר להאלפ את הניצחון מול מי שנראתה כמו הטניסאית הטובה ביותר בעונת החימר הזו. סביטולינה שלטה לחלוטין במשך כמעט שתי מערכות והובילה 3:6, 1:5, אבל הרומנייה לקחה חמישה משחקונים רצופים, ניצחה את שובר השוויון ושברה מנטלית את האוקראינית, בדרך למערכה שלישית חד צדדית וניצחון בשעתיים ושש דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully