וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה נראה כאילו נובאק דג'וקוביץ' לא רוצה להיות על המשטח"

גם ג'ון מקנרו וג'ים קורייר הופתעו מהתצוגה של נולה בתבוסה לתים ברבע הגמר ברולאן גארוס. הסרבי שייצא מהטופ 2 לראשונה אחרי שש שנים: "הפסקה מטניס? אני חושב על הרבה דברים"

טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ'. AP
הפסיד את הסט האחרון בתוך 20 דקות. דג'וקוביץ'/AP

נובאק דג'וקוביץ' נפרד היום (רביעי) מטורניר רולאן גארוס כבר בשלב רבע הגמר. בכל יום אחר הוא היה צריך לחלוק את הכותרות עם דומיניק תים שניצח אותו 6:7 (5), 3:6, 0:6, אבל ההתרסקות שלו על החימר הצרפתי היא הסיפור.

במערכה האחרונה דג'וקוביץ' נראה כמי שפשוט ויתר. הוא לקח בה 8 נקודות בלבד, הפסיד אותה בתוך 20 דקות בלבד וטניסאי העבר ג'ים קורייר הגדיר את ההופעה שלו כ"כניעה" בשידור הטלוויזיה. ג'ון מקנרו האגדי, שפרשן בערוץ אחר, אמר: "זה נראה כאילו נובאק פשוט לא רוצה להיות על המגרש". מיד אחרי הנקודה האחרונה, הסרבי מיהר לרשת כדי ללחוץ את ידו של תים ולצאת מהמגרש כמה שיותר מהר.

כשנשאל אם הוא רוצה לקחת הפסקה מטניס, דג'וקוביץ' אמר: "תאמינו לי, אני חושב על הרבה דברים כרגע. אבל יש לי אחריות. קשה לומר מה קרה במערכה השלישית, שום דבר לא הלך לי. עובדתית, אני לא קרוב לשיא היכולת שלי. אבל אני מנסה. לפעמים זה הולך ולפעמים לא. זה מצב חדש עבורי. לא לזכות בטורניר גדול? זה לא קרה לי הרבה זמן. כל שחקן מהצמרת העולמית מתמודד עם תקופה כזו. זה אתגר, אבל אני מוכן לקראתו".

נולה שבשנה שעברה זכה בבירה הצרפתית לראשונה בחייו, הגיע לפחות לחצי הגמר בכל אחת משש ההופעות הקודמות שלו ברולאן גארוס. ההפסד היום יעלה לו בדירוג העולמי ולראשונה מאז יולי 2011, הוא לא יהיה באחד משני המקומות הראשונים בעולם.

"זה מדהים כי הגעתי למשחק עם מאזן שלילי 5:0 נגד נובאק. זה חלום לנצח אותו ברולאן גארוס", אמר תים, "האווירה הייתה נהדרת ומאוד נהניתי. חצי הגמר נגד רפאל נדאל? מדהים כמה טורניר גרנד סלאם הוא קשה. אתה עובר סיבוב ומיד פוגש עוד יריב מהטופ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully