וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הכדורגל ספד לטיוטה, קומפני: "אחד האנשים הנחמדים שהכרתי"

קפטן מנצ'סטר סיטי נפרד מהקשר שהתמוטט באימון בייג'ינג. בניוקאסל התקשו לעכל את מותו של שחקנם לשעבר שעבר: "אנחנו הרוסים ממותו הטרגי של טיוטה". פאפיס סיסה: "הלכת מאיתנו מוקדם מדי"

שייק טיוטה, נבחרת חוף השנהב. GettyImages
מוות טרגי. טיוטה/GettyImages

בעולם הכדורגל קיבלו בתדהמה את מותו הפתאומי של שייק טיוטה, הקשר שהתמוטט באימון בייג'ינג אנטרפרייסז ומת בבית החולים. טיוטה שהיה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-31 בעוד כשבועיים, התפתח בטוונטה ההולנדית ואת מיטב שנות הקריירה שלו הוא העביר בניוקאסל, קבוצת הפאר מצפון מזרח אנגליה בשורותיה הוא שיחק בשלוש העונות הקודמות עד שעבר לקבוצה מהליגה הסינית השנייה בפברואר.

עוד בנושא:

שייק טיוטה עבר התקף לב באימון בייג'ינג ומת בבית החולים

שייק טיוטה במדי ניוקאסל. GettyImages
עולם הכדורגל בהלם. טיוטה/GettyImages

בהודעה שהוציאה ניוקאסל כתגובה למותו של טיוטה נכתב: "אנחנו הרוסים ממותו הטרגי של טיוטה. המחשבות של כולם בניוקאסל נמצאות עם משפחתו של טיוטה, החברים וכל מי שקשור אליו".

רפא בניטס אמר: "זה עצב גדול לשמוע על כך. עד כמה שיצא לי להכיר אותו, הוא היה מקצוען אמיתי, מסור ומעל הכול אדם נהדר".

פטר ברדסלי, שחקן העבר האגדי של ניוקאסל אמר: "הוא יחסר לעיר הזו. הוא שחקן ששימש דוגמא לחברים שלו לקבוצה ולילדים שמתאמנים במועדון הזה. הוא היה שחקן מאוד אגרסיבי ונחוש".

וינסנט קומפני, קפטן מנצ'סטר סיטי, ששיתף פעולה עם טיוטה באנדרלכט, ספד: "אין לי מילים, זה כל כך עצוב. טיוטה היה אחד האנשים הנחמדים והקשוחים שהכרתי. נוח על משכבך בשלום אח".

פאפיס סיסה, החלוץ ששיתף פעולה עם טיוטה שתי עונות בניוקאסל (2012 - 2014) כתב: "לילה טוב אחי, נתגעגע אליך. ליבי עם המשפחה שלך, הלכת מאיתנו מוקדם מדי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עולם הכדורגל נפרד מטיוטה

https://twitter.com/YayaToure/status/871787065356275712

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully