וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייריה הנרי: "הם נותנים לי לזרוק". ברנדווין: "ניסע כדי לנצח"

5.6.2017 / 7:56

הפועל אילת נמנעה מהדחה ברבע גמר הפלייאוף עם ניצחון משכנע בראשון לציון ותארח ברביעי את משחק 5. הגארד שכיכב עם 34 נקודות סיכם: "הם נותנים לי לזרוק, צריכים לסיים את העבודה בבית"

one

הסדרה המותחת ביותר ברבע גמר הפלייאוף המשיכה להיות המפגש בין השנייה בטבלה הפועל אילת לאלופה מכבי ראשון לציון. אמש (ראשון) החזירה אילת את הסדרה למשחק חמישי ומכריע בעיר הדרומית בזכות ניצחון 91:94. הקבוצה של עודד קטש שלטה במשחק מהפתיחה, והוליכה כבר ב-18 הפרש ברבע האחרון לפני שהשחקנים של שמוליק ברנר נגסו בהפרש בעקביות עד שהחטיאו שלשה על הבאזר כדי לשלוח את המשחק להארכה. זאת הפעם השלישית בשלוש סדרות כשהמפגשים בין אילת לראשון לציון מגיעים למשחק חמישי, כשבפעמיים הקודמות ניצחה אילת בביתה את המשחק הקובע, שייערך הפעם ביום רביעי.

לפני המשחק בעיר היין דיברו באילת הרבה מאוד על השיפוט, ואחרי המשחק כולם מדברים על פייריה הנרי שהפגיז 34 נקודות, למרות שביצע לא מעט טעויות ברגעי ההכרעה, "אני חושב שזה מאמץ קבוצתי, כל משחק הוא שונה, אנחנו צריכים לבוא בפוקוס, להשאר ביחד, ולקחת מה שההגנה נותנים לנו, הם נותנים לי לזרוק, ובגלל בעיית עבירות לא נכנסתי לקצב. אני שומר על קשר עם השחקנים האחרים בקבוצה, עזרו לי לא לעשות עבירות זולות, אני לא יכול לעשות את זה לבד", סיכם הגארד האילתי וביקש לא לזלזל בראשון לציון לקראת המשחק הבא, "אנחנו צריכים לשמור על הראש למעלה, להבין שלא עשינו עדיין כלום, לסיים את העבודה בבית, למנוע מהם להשיג סלים קלים, לקלוע עונשין, לשמור על הכדור. זה יוכרע מי שישתלט על הכדורים החופשיים בסוף המשחק".

עוד בנושא:

הפועל אילת ניצחה 91:94 בראשון לציון וכפתה משחק חמישי
קטש: "שחקנים נפלו כל שניה על הפרקט, לא ראיתי דבר כזה מעולם"

פריאיי הנרי שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
לא הפסיק לקלוע. הנרי/ברני ארדוב

בצד השני, בראשון לציון היו מאוכזבים מאוד מפספוס ההזדמנות לשוב לפיינל פור בפעם השלישית ברציפות. הקבוצה של שמוליק ברנר נראתה לא טוב עד דקות ההכרעה, כששון דאוסון רושם משחק נפל של 6 נקודות ב-1 מ-7 מהשדה ו-4 מ-8 מהעונשין. מי שבכל זאת עזר לכתומים לשוב למשחק היה עודד ברנדווין עם 13 נקודות ו-6 אסיסטים ב-15 דקות במחצית השנייה, "רק רציתי לעשות שינוי כמה שיותר מהר, להעלות את הארנגיות, לשחק בקצב מהיר, לקבל החלטות טובות ומהירות. טיפה מאכזב שזה לא הסתיים בניצחון, אבל זה מה שניסיתי לעשות באופן אישי", סיכם ברנדווין את הקאמבק שהוביל.

על היכולת הלא משכנעת של הכתומים הוסיף הגארד: "הייתה שליטה שלהם מתחילת המשחק, לא שיחקנו טוב, לא היינו מרוכזים, לא עשינו את מה ששמוליק ודרור ביקשו מאיתנו, נענשנו מזה, בפלייאוף אתה נענש, אין ציפייה שתשחק לא טוב ותנצח. כרגע זה מאחורינו. הפסד מאכזב אבל הסדרה היא ב-2:2, הולכים למשחק חמישי והכל על השולחן. כבר ניצחנו באילת בפעם שעברה, ניסע לשם כדי לקחת את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully