וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "שחקנים נפלו כל שניה על הפרקט, לא ראיתי דבר כזה מעולם"

4.6.2017 / 21:36

מאמן אילת בא בטענות לשחקני ראשון ולשיפוט אחרי הניצחון: "זה ברור עם איזו תוכנית משחק הם הגיעו, יש הבדל בין אגרסיביות לדברים שלא קשורים לכדורסל". ברנר: "השופטים הם בני אדם"

one

הפועל אילת עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי לקראת העפלה לפיינל פור אחרי שמחקה את ההפסד הביתי למכבי ראשון לציון עם 91:94 דרמטי בבית מכבי. פריאיי הנרי רשם שיא קריירה מדהים של 34 נקודות כשלנדון מילבורן מסייע לו עם 23 משלו.

מאמן הפועל אילת עודד קטש. ברני ארדוב
טענות קשות לשיפוט. עודד קטש/ברני ארדוב

עודד קטש מאמן אילת בא בטענות לשחקני ראשון בסיום: "המשחק השני והשלישי התפתחו בצורה מוזרה מבחינתנו, כשהצלחנו לשמור אותם על המגרש, היינו שם, למרות שעל הרבע הרביעי נצטרך לדבר. זה די ברור עם איזה תוכנית משחק ראשון באה לסדרה הזאת, שחקנים נופלים פה כל שניה על הפרקט, לא ראיתי דבר כזה מעולם. במשחקים הקודמים הגבנו, והמשחק נגרר להרבה עבירות, יש הבדל בין אגרסיביות לדברים שלא קשורים לכדורסל. שמח שלמדנו מזה. המטרה שלנו הייתה להביא את המשחק לכדורסל, וגם בכדורסל יש להם המון יכולות, שחקנים עם סגל רחב וטוב, נקווה שגם במשחק החמישי זה יוכרע בכדורסל".

"החזרה של ראשון התחילה מארבע-חמש דקות שערורייתיות בהגנה שלנו, הם עברו להרכב שאי אפשר לשחק אותו המון דקות, היינו חסרים את הגבוהים שלנו. צריך ללמוד מזה. פרייאי הנרי צריך ללמוד ולהתפתח, הוא יהיה שחקן גדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי ראשון לציון שמוליק ברנר, יושב הראש יצחק פרי. ברני ארדוב
עצבים בבית מכבי. ברנר ופרי/ברני ארדוב

שמוליק ברנר המאמן המפסיד אמר: "הגענו מוכנים, בפתיחה הרגשנו את הלחץ, הרבה זריקות שאנחנו קולעים לא נכנסו, ולהם כן. הם שיחקו יותר טוב והניצחון הגיע להם, הם היו יותר טובים מאיתנו היום. השופטים היו בסדר גמור, וזה אחריות שלנו שהפסדנו את המשחק. בשלושת המשחקים הראשונים שנוצרה תחושה שיש קבוצה שמרביצים לה והיא מקופחת, התחושה לא נכונה, השופטים הם גם בני אדם והיה ניחוח שצריך להחזיר משהו למישהו. הם היו בסדר בסך הכל, אבל הם בני אדם, וזה כן השפיע עליהם. היינו פחות טובים, ונתקן את מה שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully