וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר עגייב: "רק רוצה לשכוח מהעונה הזו ולצאת לדרך חדשה בבית"ר"

5.6.2017 / 7:00

אמיר עגייב, שסגר בבית"ר ירושלים כבר לפני שלושה חודשים, מרגיש שזה הזמן שלו לפרוץ בגדול: "הקריירה שלי זקוקה לבית"ר, כולם יודעים מה היא עושה לשחקנים. מחכה לנסיעה לאימון הראשון". אלי אוחנה הגיע לראשונה לבית וגן

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אלי טביב עם ז'אורז'יניו

בקיץ האחרון אמיר עגייב כבר הרגיש שהוא מתחיל לחיות את החלום. הוא חתם באומוניה ניקוסיה והחל בקריירה מעבר לים. הפתיחה הייתה נהדרת, עם שער במוקדמות הליגה האירופית מול בית"ר ירושלים וצמד מרשים במחזור הפתיחה בליגה הקפריסאית, אך לאחר שחזר לארץ לכמה ימים לצום יום כיפור, דברים השתנו ומאז לא שולב אפילו לדקה אחת.

עגייב הבין בשלב מסוים שלא מדובר בקטע מקצועי, אך העדיף לשתוק. "נכנסתי גם למאמן לשאול מה קורה, הסבירו לי שזאת שיטה בלי כנפיים ועוד דברים, אבל בסופו של דבר הבנתי שיש כאן משהו מעבר", הוא אומר. "לא יכול להיות שבפתיחת העונה אני שחקן כל כך משמעותי, ובשנייה אחת אני אפילו לא ראוי לרבע שעה ולהיות חלק".

עוד בנושא:

אלי אוחנה יוצג ביום שלישי, אלי טביב עשוי להגיע
בבית"ר ירושלים מאמינים: אלי אלבז יצטרף לקבוצה
ניסיונות לשדך את יוסי בניון לבית"ר ירושלים

אמיר עגייב, שחקן בני יהודה. מגד גוזני
גם החזרה לבני יהודה לא שירתה אותו. אמיר עגייב/מגד גוזני

בינואר כבר חזר עגייב לבני יהודה, אך גם בשורותיה לא הרבה לשחק. הקשר עבר פציעה וכאשר החלים בקבוצה הבינו כבר שהוא סגור בבית"ר והבהירו לו כי הוא לא בתכניות להמשך העונה. עגייב מסכם: "אני אפילו לא רוצה להיכנס לזה, רק לשכוח מהעונה הזאת ולצאת לדרך חדשה בבית"ר ירושלים, כל האנרגיות שלי מכוונות להצליח שם".

אז כבר לפני שלושה חודשים עגייב סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. בגיל 25, כמו לא מעט שחקנים שעשו זאת לפניו, עגייב חש כי בית"ר יכולה לעזור לו להרים את הקריירה, ואומר: "כולם יודעים מי זאת בית"ר ומה היא עושה לשחקנים. האווירה, הטירוף, הקהל. זה לא סוד שאני ועומר אצילי חברים. היו משחקים שלו שהייתי בא ויושב בצד ונכנס לטירוף מכל האווירה. רק רוצה להיות חלק מזה. היו לי עוד הצעות, אבל כיוונתי מהרגע הראשון לבית"ר, אני יודע שזה מה שהקריירה שלי זקוקה לו. אחרי שנה כל כך מאכזבת, אני בטירוף להתחיל מחדש, אני לא רק מחכה לאימון הראשון, אני מחכה לנסיעה לאימון הראשון. רק רוצה להתחיל ולהיות חלק מהדבר הזה".

שחקן בית"ר ירושלים דוד קלטינס לפני אמיר עגייב שחקן אומוניה ניקוסיה. ברני ארדוב
"כיוונתי מהרגע הראשון לבית"ר". אמיר עגייב במדי אומוניה מול דוד קלטינס מבית"ר/ברני ארדוב

עגייב יודע שלפחות בחלק הקדמי בית"ר מלאת כישרון עם שחקנים כמו עידן ורד, ז'אורז'יניו, חן עזרא ואריק סאבו, וצפויה תחרות קשה, אך אומר: "אני יודע לאן אני בא. ברור לי שתהיה מלחמה על הדקות וזה מה שרציתי. מי שרוצה להצליח צריך לדעת להתמודד היכן שקשה. בית"ר זאת התקדמות בשבילי ואני לא רוצה להיות עוד אחד שטוב בקבוצות קטנות או בינוניות. יש המון כישרון בקבוצה ואני מאמין שבקבוצה כזאת עם אווירה כזאת אני יכול סוף סוף להתפוצץ. בשנים האחרונות בבני יהודה היינו בעיקר קבוצה מתגוננת, ובית"ר זאת קבוצה התקפית, דומינניטית, כזאת שיוזמת. דווקא בסגנון כזה יהיה לי יותר קל לבוא לידי ביטוי".

אגב, חברים מבית"ר עדיין אין לעגייב, אך זה לא מלחיץ אותו: "אני מסתדר עם כולם בכל מקום. זה אמנם מקום חדש, אבל אני מכיר חלק ולאט לאט נתחבר לכל מי שצריך. אני בא מוכן לתחילת האימונים ובאמת מקווה לפתוח פרק חדש וטוב יותר בקריירה - הכישרון שכל כך הרבה דיברו עליו יתפרץ. ואז יראו מה באמת אני שווה".

עוד בבית"ר: אלי אוחנה התחיל לעבוד אתמול רשמית בקבוצה כאשר הגיע למתחם בית וגן. אוחנה שוחח עם האנשים במועדון ועם הצוות המקצועי. עוזר המאמן גילי לבנדה סיכם את תנאיו לעונה נוספת. בבית"ר צפויים למנות פיזיותרפיסט חדש במקום תומר בסן, שעבר למכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully