וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ניסיונות לשדך את יוסי בניון לקבוצה

1.6.2017 / 10:00

בבירה חוששים מעומס במשבצת בה בניון משחק, אולם במקביל מתבצעים ניסיונות לצרפו לעונת פרישה, בהתאם להתפתחויות עם מכבי תל אביב. בית"ר עשויה לוותר על בלם זר גם אם בן חיים לא יגיע. חסוס רואדה חתם רשמית באפואל ניקוסיה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בשבוע האחרון נעשים ניסיונות על ידי מספר גורמים לשדך את יוסי בניון לבית"ר ירושלים, כדי שיעביר במדיה את עונת הפרישה שלו מכדורגל. בבית"ר לא פוסלים זאת, אך נכון לעכשיו יש לקבוצה עומס של שחקנים על עמדה זאת כמו אריק סאבו וז'אורז'יניו והעדיפות היא להתחזק בעמדות אחרות, כמו חלוץ, בלם וקשר אחורי. בניון עצמו עדיין ממתין לראות האם מכבי תל אביב תחדש את חוזהו. אותם דברים אמורים לגבי ברק יצחקי, כאשר נראה שרק לאחר שהדברים במכבי תל אביב יתבהרו תמשיך בית"ר להרכיב את הסגל. הקבוצה עדיין רוצים לצרף את טל בן חיים ו\או שלומי אזולאי.

בבית"ר רוצים לממש את הסיכום אם קלאודמיר, מה שישאיר לקבוצה מקום לעוד זר אחד. גם אם טל בן חיים לא יגיע, במצב העדיפות תהיה לצירוף חלוץ היות ואיתי שכטר הוא נכון להיום החלוץ היחידי בסגל. במקרה כזה תצטרך הקבוצה להסתדר עם בלמים ישראלים - דן מורי, טל כחילה ודוד קלטינס, או להסב לעמדה זו את אנטואן קונטה, ששיחק בעמדת המגן.

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה ובית"ר ירושלים מנסות לצרף את רז כהן
בית"ר הודיעה רשמית: אלי אוחנה יקבל את זכויות הניהול
בית"ר מתרכזת בלנסות להחתים את האקס ברק יצחקי

יוסי בניון שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול יעקב בריהון שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
בדרך לעונת פרישה בבירה? בניון/יוסי ציפקיס

בבית"ר מאוד רוצים לצרף את אלי אלבז ומקווים שיואב כץ יגמיש את דרישותיו כבר בימים הקרובים על מנת שהחלוץ יפתח את האימונים עם הקבוצה. יואב כץ עדיין מתעקש על חצי מיליון שקל עבור השחקן, כאשר לשחקן ישנה גם הצעה מחו"ל, הצעה שאם יבחר בה ייאבד יואב כץ את דמי ההשבחה עבורו.

אלי אוחנה יחל ביום ראשון באופן רשמי את עבודתו במועדון. בין היתר ינסה אוחנה לעשות סדר בבעיות מול הקהל, אך במועדון הבהירו בצורה ברורה: "אחד הדברים שישתנה עם כניסת אוחנה יהיה מידת מעורבות פחותה של הקהל, כמו במועדון מכובד. הקהל לא יתערב בנוגע לבעלי תפקידים, שחקנים או כל דבר אחר. תפקידו של הקהל זה לעודד ולתמוך ולהימנע מכל נגע של אלימות וגזענות. כל מי שיחרוט על הדגל שלו את הדברים הללו יקבל סיוע מהמועדון".

בשלב ראשון אוחנה יעסוק בבניית הסגל יחד עם אלי טביב ובהכנות למשחקים באירופה, כאשר הוא גם אמור לטוס לשוויץ להגרלת משחקי סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. עדיין לא ברור אם מסיבת העיתונאים של אוחנה תיערך בשבוע הבא או רק לקראת המשחקים במסגרת האירופית.

* בלם הספרדי חסוס רואדה, שעזב את בית"ר, חתם כצפוי לשנתיים באפואל ניקוסיה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully