וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מתרכזת בלנסות להחתים את ברק יצחקי, עשויה להיכנס למו"מ בקרוב

28.5.2017 / 7:01

בבירה נערכים לאפשרות שבן חיים הבלם לא יגיע ובמקביל שמים עין על האקס שסיים חוזה במכבי תל אביב. הפגישה בין טביב לקרויף בנוגע לאזולאי עשויה להידחות, בקרוב: ההודעה הרשמית על מינוי אוחנה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: טל בן חיים מדבר אחרי גמר הגביע

בבית"ר ירושלים הבינו בסוף השבוע כי גם מכבי חיפה נכנסה למירוץ אחר טל בן חיים הבלם ובשלב זה במועדון בודקים במקביל אופציה לצרף בלם זר, כאשר הצעות הוגשו כבר לשלושה שחקנים. בבית"ר היו מעדיפים את בן חיים בעמדה הזאת ויחכו לו מספר ימים בטרם יקבלו החלטה. אלי טביב אמור היה להיפגש היום (ראשון) או מחר עם ג'ורדי קרויף כדי לדון בניסיון לצרף את שלומי אזולאי, אך בעקבות חוסר הוודאות במכבי תל אביב לא בטוח כי הפגישה תצא לפועל.

שחקן מכבי תל אביב שכן הפך רלוונטי הוא ברק יצחקי. כזכור, בקיץ האחרון יצחקי כבר סגר בבית"ר לשנתיים, אך ברגע האחרון מיטש גולדהאר סירב לשחררו. כעת יצחקי סיים חוזה ואם לא יקבל חוזה חדש במכבי תל אביב, הוא ייכנס למו"מ עם בית"ר ירושלים, שרוצה לראות אותו חוזר למועדון ומשדרג את חוליית ההתקפה. גם המגעים בנוגע לאלי אלבז נמשכים ובבית"ר מאמינים שיצליחו לצרפו, אם לא באמצעות הבנות מול הפועל חיפה, אז דרך הוועדה למעמד השחקן אליה יפנה החלוץ.

עוד בנושא:

איינבינדר אחרי העזיבה: "מוזר לעזוב מקום שהצלחתי ולא קיבלתי חוזה"
קלאודמיר, שכבר סיכם על חוזה חדש, ממתין להחלטת בית"ר לגביו

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב (מימין) לצד קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שוב ילבש את המדים הצהובים-שחורים? יצחקי/ברני ארדוב

בית"ר מחפשת לצרף מגן ימני מחליף ועוד שני שחקנים נוספים. במקביל, אמיר עגייב שוחח עם מאיר הרוש וקיבל את החולצה עם המספר 7 אותה ביקש.

עוד בבית"ר: עורכי הדין של אלי טביב ואלי אוחנה כבר חתמו על כל מסמכי העקרונות בין הצדדים, כאשר היום או מקסימום מחר תודיע הקבוצה על הצטרפותו הרשמית של אוחנה. חוזהו של אוחנה הוא לחמש שנים, כאשר בשנתיים הראשונות יחזיק בזכויות הניהול ולאחר מכן ישמש כנציג הבעלים. בשנים האחרונות היו שיחות בין הצדדים שלא הבשילו, אך כעת הגיעו הצדדים לסיכום ואוחנה מצטרף למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully