וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא מטעם ה-NBA פסק: המחלה של כריס בוש היא "מסיימת קריירה"

לאחר חודשים רבים של דיונים נמצא הסכם מתאים לשחקן, למיאמי ולליגה. המשמעות: ההיט יוכלו להסיר את החוזה של בוש מתקרת השכר שלהם ברגע שישחררו אותו, השחקן יקבל את כספו מהביטוח. דיווח: סטיב קר עשוי לחזור לקווים במשחק 2

כריס בוש, מיאמי היט. AP
סוף הקריירה? בוש/AP

הקריירה של אחד הגבוהים הטובים ביותר ב-NBA בעשור וחצי האחרונים, כריס בוש, נראית בדרך לסיומה. הלילה (בין שישי לשבת) פסק רופא מטעם ה-NBA כי המחלה עמה מתמודד הפאוור פורוורד היא "מסיימת קריירה".

המשמעות: מיאמי תוכל להסיר את החוזה של בוש מתקרת השכר שלה ברגע שהיא תשחרר אותו באופן רשמי, מה שצפוי לקרות בקרוב. מעבר לכך, קשה להאמין שקבוצה אחרת תיקח סיכון ותחתים את בוש, כעת לאחר שפורסמה חוות הדעת הרפואית הזו. גם אם בכל זאת תימצא קבוצה שתחשוק בשירותיו, הוא יצטרך להוכיח ל-NBA שהוא אכן בריא לשחק.

בוש, המתמודד בשנים האחרונות עם בעיות של קריש דם בריאות, לא שיחק כדורסל מזה כמעט שנה וחצי, מאז פברואר 2016. בחוזה שלו מול מיאמי עדיין קיימים 52 מיליון דולר מובטחים, אולם רוב הכסף הזה מכוסה על ידי הביטוח, כך שמבחינת ההיט מדובר בחוות דעת מבורכת, שתעזור להם להשתחרר מהחוזה הכבד של בוש. הקבוצה והשחקן ניסו לכל אורך העונה למצוא פיתרון שיתאים לכל הצדדים בסיטואציה הרגישה הזו, עד שבשבוע שעבר הם הגיעו, יחד עם הליגה, להסכם המקובל על כולם.

בוש נבחר בדראפט 2003 המפורסם, במקום הרביעי, על ידי טורונטו, שם שיחק במשך שבע עונותיו הראשונות ב-NBA. ב-2010 הוא חבר לדוויין וייד ולברון ג'יימס במיאמי, עמה זכה בשתי אליפויות. בנוסף, הוא נבחר 11 פעמים ברציפות למשחק האולסטאר, בין 2006 ל-2016 ונכלל בחמישיית הרוקיז ב-2004 ובחמישייה השנייה של העונה ב-2007. ב-893 הופעות בעונה הסדירה הוא העמיד בממוצע 19.1 נקודות ו-7.4 ריבאונדים במשחק וב-89 הופעות פלייאוף סיפק 14.9 ו-5.6.

*** בארצות הברית דווח הלילה כי מאמן גולדן סטייט, סטיב קר, עשוי לשוב לקווים במשחק 2 של סדרת הגמר. קר החמיץ את כל משחקי הפלייאוף של הווריירס מאז משחק 2 של הסיבוב הראשון מול פורטלנד בשל כאבי גב.

עוד בנושא:

רביץ על המקרה המוזר של כריס בוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully