וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מילאנו הצטרפה למירוץ אחר דיוויד בלאט

1.6.2017 / 18:38

לא רק מכבי תל אביב וצסק"א מוסקבה - גם הקבוצה האיטלקית, שסיימה אחרונה ביורוליג, עוקבת אחר מאמן דרושאפקה ומוכנה לשלם לו סכומים גבוהים. מילאנו על סף הדחה בחצי גמר הפלייאוף האיטלקי

one

מכבי תל אביב מחזרת נמרצות אחר דיוויד בלאט, אולם לאחר שגם צסק"א מוסקבה הוזכרה כמועמדת לנסות ולצרף את מאמן דרושאפקה בעונה הבאה, לוואלה! ספורט נודע כי ישנה קבוצה נוספת שתתחרה עם הצהובים על שירותיו של המאמן הישראלי: מילאנו.

הקבוצה האיטלקית מוכנה לשלם לבלאט סכומים גבוהים, בתקווה שישקם את מצב המועדון אחרי העונה הרעה שעברה עליו. ביורוליג, סיימה הקבוצה במקום האחרון, עם 8 ניצחונות בלבד לצד 22 הפסדים, בעוד בליגה האיטלקית סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, אך כעת, בחצי גמר הפלייאוף, היא נמצאת בבור גדול ובפיגור 3:1 מול טרנטו. מיותר לציין שהדחה ככל הנראה תסיים סופית את דרכו של המאמן הנוכחי יסמין רפשה.

לבלאט יש זכרונות טובים ממילאנו, אותה הדיח בהצלבה בעונת ב-2013/14 עם מכבי תל אביב, ולאחר מכן זכה בפיינל פור באולמה הביתי. "זה נראה רציני. אנחנו מבחינתו עושים הכל כדי שהוא יגיע למכבי", אמר גורם במועדון הצהוב על המאמן.

בדומה לרפשה, כך גם העונה של הישראלי בדרושאפקה צפויה להסתיים בחצי הגמר, כשבלאט ושחקניו בפיגור 2:0 מול אלופת היורוליג פנרבחצ'ה.

עוד בנושא:

מילוטינוב, דובלייביץ', אדאמס, ג'קסון: רשימת הרכש של מכבי תל אביב
בלאט על סף הדחה: פנרבחצ'ה הביסה את דרושאפקה ועלתה ל-0:2 בחצי הגמר

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
מבוקש ברחבי אירופה. בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully