וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט על סף הדחה: פנרבחצ'ה הביסה את דרושאפקה ועלתה ל-0:2 בחצי הגמר

בלאט ושחקניו הצליחו לחזור מפיגור 20 ל-2 בלבד ברבע הרביעי, אך שוב הובסו 95:81 מול אלופת אירופה. ספרד: ריאל מדריד ניצחה 68:71 את מלאגה ועלתה ל-0:1 בחצי הגמר, 28 נקודות לסרחיו יול

בובי דיקסון שחקן פנרבחצ'ה (שמאל) מול בראד וונאמייקר שחקן דרושאפקה. GettyImages
ידו הייתה על העליונה. דיקסון מול וונאמייקר/GettyImages

במקביל למשחקי הפלייאוף בליגת העל שלנו, גם ברחבי אירופה נכנסו לשלבים המכריעים והערב (רביעי) דרושאפקה של דיוויד בלאט הפסידה 95:81 בחוץ מול פנרבחצ'ה ונקלעה לפיגור של 2:0 בסדרת חצי הגמר בטורקיה.

דרושאפקה פיגרה כבר ב-20 הפרש בתחילת הרבע השלישי, אך ביצעה קאמבק גדול והגיעה עד לפיגור של 76:74 בלבד בתחילת הרבע הרביעי. אלא שבמאני טיים בדקות ההכרעה התעוררו קאליניץ' ובובי דיקסון שתפרו שלשות קשות מאוד שקבעו יתרון 79:88 ממנו בלאט ושחקניו כבר לא היו יכולים לחזור ופנרבחצ'ה משיגה בסופו של דבר עוד ניצחון קליל עם סקור גבוה אחרי שקלעה 94 נקודות גם במשחק הראשון. אקפה אודו ה-MVP של הפיינל פור נתן עוד הצגה עם 13 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חסימות. בוגדן בוגדאנוביץ' הוליך את המנצחים עם 18, בובי דיקסון וניקולה קאליניץ' הוסיפו 15 כ"א. בראד וונאמייקר הוביל את בלאט עם 21, וויל קלייבורן הוסיף 14.

הסדרה תעבור כעת לאולמה של דרושאפקה, שתנסה לעשות קאמבק מרהיב מול אלופת אירופה, רגע לפני שהעונה נגמרת עבור הקבוצה שצפויה להתפרק מנכסיה בקיץ אחרי עונת שיא שלה תחת דיוויד בלאט שמועמד לצסק"א מוסקבה ומכבי תל אביב.

שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. GettyImages
עוד הצגה שלו. סרחיו יול/GettyImages

בספרד יצאה לדרך סדרת חצי הגמר במדריד, שם ניצחה ריאל מדריד את מלאגה אלופת היורוקאפ 68:71. מלאגה החזקה הצליחה לתת פייט ולהישאר צמודה לאורך כל המשחק בעיקר בזכות משחק מצוין של נמניה נדוביץ', אבל לריאל מדריד יש את ה-MVP של היורוליג סרחיו יול שנתן עוד מופע עם 28 נקודות ו-6 אסיסטים והוכיח מדוע הוא לדעת רבים השחקן הטוב באירופה. גוסטבו איון הוסיף הוסיף 13 לבלאנקוס. נמניה נדוביץ' הוליך את המפסידים עם 18 נקודות מהספסל, אלן אומיץ' הוסיף 12 שלא הספיקו.

* ובמזרח אירופה, צסק"א מוסקבה העפילה לגמר ליגת ה-VTB בפעם ה-15 ברציפות אחרי ניצחון 66:74 על לוקומוטיב קובאן. הניצחון הזה קובע שהמנצחת במפגש השני בין חימקי מוסקבה לזניט יקבלו את הכרטיס השני ליורוליג יחד איתה. מילוש תיאודוסיץ' הוביל את צסק"א עם 16 נקודות, מרדי קולינס הצטיין מנגד עם 18 נקודות ו-6 אסיסטים שלא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully