וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר חתם לשנתיים נוספות בארסנל: "מודה להנהלה על התמיכה"

חרף מחאות האוהדים, התותחנים העניקו לצרפתי חוזה שישאיר אותו במועדון לפחות עד 2019: "כולנו רוצים לזכות בתארים". הבעלים: "השאיפה שלנו היא לזכות באליפות, ונגר הוא האיש הנכון"

ארסן ונגר חתם על חוזה לשנתיים בארסנל, ויישאר במועדון לפחות עד 2019, כך הודיעה היום (רביעי) הקבוצה. עתידו של ונגר, שסגר העונה 21 שנים כמאמן התותחנים, לא היה ברור בחודשים האחרונים - כאשר ליכולת הבינונית של הקבוצה הצטרפו מחאות בלתי פוסקות מצד אוהדי הקבוצה - אך בסופו של דבר הוא ידריך את המועדון גם בעונה הבאה. הוא יקבל מההנהלה תקציב של כ-120 מיליון יורו לרכש בקיץ, ועל פי הדיווחים הוא מעוניין לרכוש את ריאד מחרז, תומא למאר וקרלוס באקה.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. AP
לא הולך לשום מקום. ארסן ונגר/AP

החוזה הוצע לוונגר על ידי סטן קרונקי, הבעלים המושמץ. אחרי הניצחון על צ'לסי בגמר הגביע (1:2) ונגר טען כי הוא נתן עוד סיבה להשאיר אותו בקבוצה, אך קרונקי, כך על פי הדיווחים, קיבל את ההחלטה הזו עוד לפני כן כאשר נחוש להפוך את התותחנים למועמדים חזקים לאליפות בעונה הבאה, אחרי כמה עונות רצופות שהקבוצה מגרדת את המקום הרביעי. אגב, כעת ונגר צפוי לעקוף את סר אלכס פרגוסון מאמנה האגדי של מנצ'סטר יונייטד בכמות משחקי הפרמיירליג.

קרונקי אמר לאחר החתימה: "השאיפה שלנו היא לזכות באליפות ובתארים גדולים נוספים באירופה. זה מה שהאוהדים, השחקנים, הצוות, המאמן וההנהלה מצפים לראות ולא ננוח עד שנשיג את זה. ארסן הוא האדם הטוב ביותר לעזור לנו לגרום לכך לקרות. יש לו את התמיכה המלאה שלנו".

ארסן ונגר: "אני אסיר תודה על התמיכה מההנהלה ומסטן, שעושים הכול כדי שנוכל לזכות בתארים נוספים. זה מה שכולנו רוצים ואני יודע שהאוהדים שלנו ברחבי העולם דורשים את זה".

עוד בנושא

האווירה הרעילה בארסנל סביב שאלת החוזה של ארסן ונגר

תגובות הרשת להארכת חוזהו של ונגר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully