וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירה מתקרבת: לונזו בול יערוך אימון אישי עבור לוס אנג'לס לייקרס

לאחר שסירב לקיים אימון דומה עבור בוסטון (אך שוקל לערוך אחד כזה בפילדלפיה), נודע כי הרכז שמגיע מ-UCLA ייפגש גם עם הצוות המקצועי והניהולי של הקבוצה שמחזיקה בבחירה 2 בדראפט הקרוב. הקליפרס רוצים את ג'רי ווסט

שחקן מכללת UCLA לונזו בול. AP
עומד להישאר בלוס אנג'לס? בול/AP

הגרלת הלוטרי מאחורינו, דראפט ה-NBA שלושה שבועות לפנינו ובשעה שחובבי הליגה ממתינים בקוצר רוח לפתיחת סדרת הגמר, רוב הקבוצות כבר חושבות על העתיד שלהן.

אחת מהן היא לוס אנג'לס לייקרס, שתיבחר במקום השני בדראפט הקרוב. למזלם של הלייקרס, הם לא נפלו מחוץ לשלישייה הראשונה בלוטרי, שכן במצב כזה הם היו מאבדים את הבחירה שלהם לפילדלפיה. כעת, כשהם צפויים לבחור אחרי בוסטון שמחזיקה בבחירה 1, רבים מאמינים שב-LA יקחו את הגיבור המקומי החדש, לונזו בול.

האמונה הזו קיבלה חיזוק הלילה (בין שלישי לרביעי), כאשר רמונה שלבורן מ-ESPN דיווח כי בול יהיה השחקן היחיד שיקיים אימון עבור הלייקרס, ב-7 ביוני. בנוסף, הוא גם צפוי להיפגש עם צוות האימון ועם הנהלת הקבוצה. בול דחה את הצעת בוסטון לקיים אימון עבורה, כך הודה לאחרונה הג'נרל מנג'ר של הסלטיקס, דני איינג' (בוסטון בכל מקרה צפויה לקחת את מרקל פולץ). יחד עם זאת, הרכז שמגיע מ-UCLA שוקל לקיים אימון עבור פילדלפיה, שמחזיקה בבחירה השלישית.

עוד בנושא:

דמות עגולה: קיירי אירווינג הופך לאט לאט לכוכב-על בכוחות עצמו
סדרת גמר ה-NBA בדרך לנתוני שיא של 19 שנה: "לזה כולם חיכו"

אוהד של הלייקרס כבר ניצל את משחק NBA2K כדי לבחון את חוויית בול והלייקרס

בינתיים מי שממשיך לייצר כותרות הוא אביו השערורייתי של לונזו, לוואר בול. על פי דיווח של דארן רובל מ-ESPN, בול האב דחה את ההצעות של שלוש חברות ההלבשה הגדולות: נייקי, אדידס ואנדר ארמור, שרצו לחתום עם לונזו על חוזה אימוץ בשווי 10 מיליון דולר לחמש שנים, כאשר הסכום יכול היה לקפוץ אף ל-20 מיליון במקרה שהלייקרס אכן יבחרו בו בדראפט.

לוואר, שלאחרונה טען כי בנו שווה חוזה אימוץ של מיליארד דולר לעשר שנים, מנסה לקדם את המותג המשפחתי. בין היתר הוצאו לשוק נעליים מיוחדות תחת השם ZO2, אולם העלות הגבוהה (495 דולר) גרמה למכירת כמות נמוכה מאוד של זוגות.

*** בצד השני של עיר המלאכים, הקליפרס חושבים אף הם על העתיד אחרי עוד התרסקות מהירה בפלייאוף. על פי מארק שטיין מ-ESPN, בקבוצה הביעו עניין בהבאתו של אגדת ה-NBA ג'רי ווסט, שעובד בשש השנים האחרונות כיועץ מיוחד בגולדן סטייט. ווסט נחשב לאחד האחראים לבניית קבוצת העל בווריירס ובין היתר היה לו חלק גדול בשכנוע של קווין דוראנט לחתום בקיץ החולף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully