וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל פוטר מאימון בורוסיה דורטמונד

חילוקי הדעות עם ההנהלה והיחסים הלא תקינים עם כמה משחקני הסגל עשו את שלהם, המאמן יפוצה ב-2.9 מיליון יורו, לוסיאן פאברה מועמד להחליפו: "חבל שאני לא ממשיך, מאחל לדורטמונד כל טוב"

מאמן דורטמונד תומאס טוכל. AP
המאמן הכי מצליח מבחינת נקודות למשחק בתולדות המועדון. טוכל/AP

תומאס טוכל פוטר מתפקידו כמאמן בורוסיה דורטמונד, כך הודיעה היום (שלישי) המועדון, כשעה קלה לאחר דיווח של ה"בילד" בנושא.

על פי העיתון, טוכל בן ה-43 הגיע יחד עם סוכנו אולף מיינקינג למלון "ל'אריווה" בשעה 12:08 שעון גרמניה ויצא ממנו כעבור 21 דקות בלבד, אחרי שהוא וראשי השוורצגלבן סיכמו על הפרידה ביניהם. למעשה, המלון הוא אותו אחד ממנו יצאה דורטמונד לפני קצת פחות מחודשיים למשחק רבע גמר ליגת האלופות שלה מול מונאקו, משחק שנדחה לאחר הפיצוץ ליד אוטובוס הקבוצה.

"אני שמח על השנתיים שלי כאן, שהיו נהדרות ומלאות אירועים. חבל שאני לא ממשיך עם הקבוצה. תודה לכל האוהדים, לקבוצה, לצוות ולכל מי שתמך בנו. אני מאחל כל טוב לדורטמונד", צייץ המאמן.

מדורטמונד נמסר: "אנו רוצים להודות לתומאס טוכל ולצוות שלו על ההצלחה במועדון, שהגיעה לשיאה עם הזכייה בגביע בשבת. אנו מאחלים לתומאס טוכל הצלחה בעתידו המקצועי. אנו מבקשים מהאוהדים לא לעסוק בשמועות. ההחלטה הזו התקבלה יחד, על ידי כל הגורמים במועדון. חשוב לנו להדגיש שהפרידה לא קשורה לסכסוך בין שני אנשים או לאי הסכמות. רוח המועדון חשובה לנו הרבה יותר מההצלחות על המגרש ולכן, היא תמיד תהיה חשובה יותר מאינדיבידואלים כלשהם וחילוקי דעות ביניהם".

הבעיות בין טוכל לראשי דורטמונד היו גלויות במשך לא מעט חודשים והפרידה הזו הייתה צפויה, כאשר למרות הזכייה בגביע הגרמני ביום שבת, אחרי ניצחון 1:2 בגמר מול איינטרכט פרנקפורט, החליטו הצדדים להפריד כוחות. מה שהפריע לאנשי דורטמונד היה היחסים בין טוכל לכמה משחקניו וביניהם הקפטן מרסל שמלצר, שיצא להגנת חברו לקבוצה נורי שאהין אחרי שהמאמן מחק אותו לחלוטין ולא שיתף אותו כלל.

טוכל מחזיק במאזן הטוב ביותר בתולדות דורטמונד, עם 2.09 נקודות בממוצע למשחק. הוא הביא לקבוצה את התואר הראשון שלה מזה חמש שנים ויפוצה ב-2.9 מיליון יורו, כך על פי ה"בילד". המועמד המוביל להחליפו הוא לוסיאן פאברה בן ה-59, שהוביל את ניס לעונה מצוינת בליגה הצרפתית. הבעיה? פאברה רוצה שכר של 5 מיליון יורו ולצד הפיצוי לטוכל, לא בטוח שלדורטמונד יהיה התקציב לכך. גם פטר בוס, מאמן אייאקס ואקס מכבי תל אביב, הוזכר כאחד המועמדים.

עוד בנושא:

כל הסיבות לפיצוץ בין תומאס טוכל לדורטמונד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully