וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: צפו בסרט האליפות הרשמי של העונה, בקבוצה כבר מחכים לאמבפה

הבלאנקוס מתכוננים לגמר הצ'מפיונס מול יובנטוס אבל לא שוכחים את האליפות המתוקה: צפו ברגעי השיא. וגם: וראן מצפה בקוצר רוח לאמבפה, ולמפגש בין רונאלדו לבופון: "יכריע מי יהיה שחקן השנה"

ריאל מדריד מתכוננת בימים אלה לגמר ליגת האלופות מול יובנטוס בשבת הקרובה (21:45, ערוץ 2) בתקווה להשלים דאבל מתוק, אבל הבלאנקוס עדיין חוגגים את הזכייה באליפות, הראשונה של המועדון אחרי חמש שנים. אתמול יצא סרט האליפות הרשמי, שמציג את המסע המרשים של הקבוצה בדרך לתואר, כולל כל הרגעים הקשים, הרגעים היפים, שרשרת המהפכים ועד לרגע האחרון שבו הכל התפוצץ.

עוד בנושא

ריאל מדריד נגד מנצ'סטר סיטי - קרב המיליונים על אמבפה
רונאלדו הברזילאי מכריע במאבק - מסי נגד רונאלדו
כריסטיאנו על זידאן: "הערצתי אותו כשחקן ואני מעריץ אותו עוד יותר עכשיו"

סרט האליפות הרשמי של ריאל מדריד

סרט האליפות - הגרסה הקצרה

חגיגות האליפות ב-90 שניות

עוד בריאל: בקבוצה כבר מתכוננים לעונה הבאה ומקווים להנחית במדריד את אחד הכישרונות הכי מדוברים בכדורגל העולמי בשנה האחרונה, קיליאן אמבפה, החלוץ בן ה-18 של מונאקו. בלם ריאל רפאל וראן טוען שהוא ישמח מאוד אם בן ארצו הצרפתי יגיע לברנבאו. "אמבפה הוא שחקן צעיר מוכשר מאוד, עם המון פוטנציאל, וזה יהיה תענוג לראות אותו כאן", אמר וראן, "בנוסף לכל, הוא גם צרפתי, כך שהוא יתקבל כאן בברכה. ללא ספק נדבר על זה".

וראן אף נשאל על המפגש הגדול בין כריסטיאנו לרונאלדו לג'יג'י בופון בגמר הצ'מפיונס, בין שניים מהמועמדים הבכירים תואר כדורגלן השנה בעולם. "הם ענקיים", אמר עליהם וראן, "הם עשו היסטוריה, ואני מניח שלמפגש הקרוב ביניהם תהיה חשיבות גדולה בהחלטה מי מהם הוא שחקן השנה. אנשים לא מעכלים כרגע את ההיסטוריה שרונאלדו עושה. אני בר מזל לשחק לצדו".

* באיטליה טוענים כי מילאן ממשיכה לקוות שאלבארו מוראטה יגיע לסן סירו בעונה הבאה. על פי הדיווח של העיתונאי הוותיק די מארציו - "האסטרטגיה של מילאן היא קודם כל לסגור עם מוראטה, ורק אחר כך לערוך משא ומתן עם ריאל. מוראטה מעדיף לחזור לאיטליה".

* אמא של רונאלדו נאלצה להדוף את השמועות על כך שבת הזוג של רונאלדו שוב בהיריון, אחרי שהכדורגלן העלה תמונה של השניים כשהוא מחזיק את בטנה. "אלה פשוט שטויות", אמרה, "זה פשוט יד על הבטן. ככל שידוע לי, רונאלדו לא יהיה אבא שוב".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו וחברתו ג'ורג'ינה רודריגס. אינסטגראם, צילום מסך
אויש באמת, כולה יד על הבטן. רונאלדו/צילום מסך, אינסטגראם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully