וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "ההצלחה שלנו היא בזכות זינדין זידאן"

שבוע לפני גמר ליגת האלופות, כוכב ריאל מדריד הילל את מאמנו: "הערצתי אותו כשחקן ואני מעריץ אותו עוד יותר עכשיו". על יובה: "הסיכויים 50-50, נצטרך למצוא את החולשות שלהם"

one

שבוע בדיוק נותר עד גמר ליגת האלופות המרתק בין ריאל מדריד ויובנטוס, וגם שחקני הבלאנקוס כבר לא יכולים לחכות. אחד מהם הוא כריסטיאנו רונאלדו, שהצעיד את חבריו לאליפות מתוקה במיוחד, וכעת רוצה לסגור עונה חלומית עם תואר אירופי נוסף.

"אם נזכה, נהפוך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שזוכה שנתיים ברציפות. זו המטרה של כל השחקנים, וצריך להחזיק אצבעות", אמר הכוכב הפורטוגלי. "אנחנו יודעים שיהיה משחק קשה מאוד, אבל אנחנו ריאל מדריד ויש לנו סיכוי טוב לנצח. זה יהיה משחק דומה מאוד לקודמים מול אתלטיקו, לשתי הקבוצות יהיה 50 אחוז לנצח, שתי הקבוצות ינסו לנצל את הטעויות של האחרת. הקבוצה שתבצע פחות טעויות, תנצח. הציפיות מאיתנו גבוהות וכך גם הביטחון בקבוצה".

רונאלדו הוסיף והחמיא לגברת הזקנה: "יובה קבוצה נהדרת, היא לא הגיעה לגמר בטעות, היא זכתה באליפות איטליה ובגביע, יש לה הגנה מצוינת והיא שומרת את היריבים קרוב, כמו אתלטיקו מדריד, אבל תמיד יש נקודות חולשה. נצטרך להבין את החולשות שלהם ולנצל אותן".

מחמאות גדולות קיבל גם זינדין זידאן: "הוא עשה יוצאת מהכלל, העונה הוכיח איזה מאמן טוב הוא הפך להיות. אני שמח מאוד מהעבודה שלו. הערצתי אותו כשחקן ואני מעריץ אותו עוד יותר עכשיו, כמאמן, כי הוא אדם חיובי מאוד, הוא עובד קשה מאוד ומכבד את השחקנים שלו. ההצלחה של הקבוצה היא בזכותו ובזכות העבודה הנהדרת שהוא עושה. הוא ניהל את הסגל בצורה מאוד חכמה וזה לא פשוט, כי כל השחקנים רוצים לשחק הרבה".

לבסוף, נשאל רונאלדו על התפקוד המועדף עליו ונקודת הציון ההיסטורית שהשיג העונה, והשיב: "אני הכי אוהב לשחק כשחקן חופשי ורונאלדו נתן לי את האפשרות הזו. אני משחק מאוד בחופשיות. בשנתיים האחרונות הייתי עייף לקראת סיום העונה, השנה נחתי קצת ואני מרגיש טוב יותר. להגיע ל-100 שערי אלופות זה משהו שרציתי לעשות. תמיד האמנתי שאגיע לשם ואני מודה לאלוהים ולחברים שלי לקבוצה, זה היה רגע מיוחד. לא שברתי שיאים בטעות. זו לא אובססיה עבורי, אבל אני אוהב לקבוע אותם. זה מדרבן אותי להתאמן ולשחק עוד יותר חזק ולהישאר ברמה הכי גבוהה".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
כל הקרדיט לזיזו. רונאלדו/רויטרס

אחת ההפתעות החיוביות ביותר של ריאל מדריד העונה היא היכולת של מרקו אסנסיו. הספרדי בן ה-21, שנרכש ממאיורקה ב-2015 תמורת כשלושה מיליון יורו והושאל בעונה שעברה לאספניול, גילה יכולת מצוינת במשחקים בהם שותף העונה וכבש כבר תשעה שערים.

היום (שבת) הודה אסנסיו כי מי שהיה אחראי על ההעברה שלו ממאיורקה לריאל מדריד היה לא אחר מאשר רפאל נדאל, שאוהד את שתי הקבוצות. "הסיפור הזה נכון", הודה הקשר/חלוץ לטלוויזיה של הבלאנקוס כשנשאל על הסיפור המפורסם, "הוא התקשר לפלורנטינו פרס ואמר לו שכדאי לריאל מדריד לרכוש אותי. ואז, בחורף 2014, הסוכן שלי אמר לי שריאל מעוניינת בי. היו כמה מועדונים שהתעניינו בי אז היה קצת לחץ, אבל יום לפני משחק פלורנטינו התקשר ואמר שאני הולך להיות שחקן ריאל מדריד. הכול קרה ביום אחד: נסענו למדריד, חתמתי על החוזה, הראינו לנו את סנטיאגו ברנבאו ואת מתחם האימונים בוולדבבאס ואז חזרנו למאיורקה והשלמתי שם את העונה. הכול קרה מהר מאוד, אבל חשבתי בסיפוק אדיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מרקו אסנסיו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ותודה לרפא. אסנסיו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully