וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה: "מרגישה נפלא, ברחו לי כמה דמעות מההתרגשות"

הצ'כית חגגה את החזרה שלה אל הטניס חמישה חודשים אחרי הפציעה מהפורץ לביתה: "היד לא כאבה לי, רק הרגישה קצת מוזר, אבל גם זה עבר אחרי נקודה אחת. התחושה קצת מרמה לפעמים"

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
התרגשה לחזור. קביטובה/רויטרס

פטרה קביטובה חזרה היום (ראשון) למגרשי הטניס. חמישה חודשים אחרי שפורץ חדר לביתה ופצע אותה בצורה קשה בידה, הצ'כית הצליחה לחזור לעניינים ולעלות לסיבוב השני ברולאן גארוס עם 3:6, 2:6 מול ג'וליה באסרפ האמריקאית. קביטבוה אישרה רק בשישי שהיא תשחק בטורניר אחרי שקיבלה אישור מהרופאים ואמרה שהיא מרגישה מספיק טוב.

עוד בנושא:
קביטובה בסיבוב השני, גם דומיניק תים להט. קרבר בחוץ
שני ברולאן גארוס: רפאל נדאל מתחיל במסע
לא רק זברב: עשרת הטניסאים הצעירים המבטיחים
קביטובה: "מרגישה שניצחתי בקרב הגדול"

"זה היה משחק מיוחד בשבילי", אמרה קביטובה בסיום, "זה לא היה רק המשחק היום. אמרתי לפני כן שאני כבר ניצחתי בקרב הגדול ביותר שלי ועכשיו ניצחתי בפעם השנייה. הייתה לי קבלת פנים מחממת לב בפיליפ שאטרייה וכולם עזרו לי לעבור רגעים קשים, כולל המשפחה שלי. אתמול תהיתי איך ארגיש ולא יכולתי אפילו לדמיין שיהיה כך. חשבתי שאבכה ברגע שאעלה על המגרש ולא בכיתי. אבל בסוף לא הצלחתי לשלוט ברגשות שלי וברחו לי כמה דמעות. היד לא כאבה לי והיא הרגישה קצת מוזר אחרי הפסקת הגשם בתחילת המערכה השנייה, אבל זה נעלם אחרי נקודה אחת.

"הבטחתי לרופא שלי, שנתן לי את האור הירוק לשחק כאן, שאם ארגיש כאב ביד באיזשהו שלב, אעצור. זה קצת מרמה לפעמים כי היו שני מקרים בהם לא הרגשתי את המחבט מספיק טוב ביד. אבל להתחיל את המשחק עם ווינר פורהנד היה מדהים. אני מרגישה נפלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully