וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד: כ- 300 אלף אוהדים חגגו בעיר, מרקו רויס ייעדר "רק" 8-6 שבועות

העיר בווסטפאליה נצבעה כולה צהוב-שחור שעות לפני הגעת הקבוצה ותהלוכת הניצחון באוטובוס. ויינפלדר: "כשדורטמונד חוגגת, המסיבה מצוינת". קרע חלקי לרויס, שייעדר פחות משחששו

רויטרס

בורוסיה דורטמונד חוגגת בשעה זאת את הזכייה שלה בגביע. השוורצגלבן ניצחו אמש (שבת) 1:2 את איינטרכט פרנקפורט וזכו בגביע הרביעי בתולדותיהם אחרי שלושה הפסדים ברציפות בגמר. לא פחות מ-300-250 אלף אוהדים חיכו לקבוצה בכיכר המרכזית של דורטמונד, בורזישפלאץ ולאורך המסלול בו נסע האוטובוס של הקבוצה, כשאלפים נוספים גם מביטים מן המרפסות בדרך, חוגגים רוקדים ושרים.

עוד בנושא:
יוכין מסביר: למה בורוסיה דורטמונד וטוכל צפויים להיפרד?
בורוסיה דורטמונד זכתה בגביע בפעם הרביעית

שחקני דורטמונד חוגגים עם האוהדים/רויטרס

מרקו רויס, שחגג תואר ראשון בקריירה, לא הצטרף לנסיעה החגיגית וחבר אל חבריו רק לאחר מכן כיוון שנסע היישר אל המרפאה על מנת לעבור בדיקות. גם רפאל גריירו נסע איתו. מאוחר יותר התברר שרויס סובל מקרע חלקי ברצועה הצולבת של הברך והוא ייעדר בין שישה לשמונה שבועות, שזה משמעותית פחות ממה שחששו בהתחלה, אז דובר על שישה עד שמונה חודשים בחוץ.

השוער המחליף של דורטמונד רומן ויידנפלר אמר: "כמו תמיד כשבורוסיה דורטמונד חוגגת, המסיבה מצוינת. אין אף מועדון שיכול לחגוג כך". המנהל המקצועי של דורטמונד הנס יואכים ואצקה דיבר על יחסיו עם המאמן תומאס טוכל ואמר: "כמובן שחגגתי אתמול גם עם המאמן. כרגע אבל אני רק מחכה לתהלוכה ולמפגש עם אוהדי דורטמונד. זו לא תהיה תהלוכת הניצחון האחרונה בדורטמונד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

דמבלה ואובמיאנג חוגגים

בארטרה והחברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully