וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיקטאש זכתה באליפות טורקיה, בנפיקה הניפה את הגביע הפורטוגלי

הנשרים השחורים הביסו 0:4 את גזיאנטפספור והוסיפו לסמל הקבוצה כוכב שלישי, עם הבטחת האליפות ה-15. אלופת פורטוגל השלימה דאבל עם 1:2 על גימראייש. הולנד: קאמבק מטורף לאוטרכט

טליסקה שחקן בשיקטאש. רויטרס
צמד נהדר. טליסקה/רויטרס

בשיקטאש זכתה הערב (ראשון) באליפות שנייה ברציפות והוסיפה לסמל שלה גם כוכב שלישי עם אליפות מספר 15 בתולדותיה. הקבוצה שעברה את הפועל באר שבע בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, סגרה סיפור במחזור הלפני אחרון בליגה הטורקית, כשניצחה בחוץ 0:4 את גזיאנטפספור והגדילה את יתרונה בפסגה על פני איסטנבול בשאקשהיר לארבע נקודות. הסגנית המפתיעה תתנחם בכרטיס היסטורי למוקדמות ליגת האלופות, בעוד בשיקטאש הבטיחה את מקומה בשלב הבתים.

ריאן באבל, שכבש את הראשון בדקה השישית ובישל לאוהוזחאן אוזיאקופ בדקה ה-39, והברזילאי טליסקה שהוסיף צמד תוך 10 דקות במחצית השנייה (66 ו-76) היו כוכבי המשחק.

עוד בנושא:

הונבד זכתה באליפות הונגריה לראשונה מאז 1993, סלביה פראג אלופת צ'כיה
סלטיק השלימה טרבל בסקוטלנד עם זכייה בגביע בזכות שער בדקה ה-92

סבסטיאן האלר שחקן אוטרכט. GettyImages
כיפר על ההחמצה ונפרד עם הכרטיס לאירופה. סבסטיאן האלר/GettyImages

אוטרכט חזרה היום לאירופה אחרי ארבע שנים, ועשתה זאת בצורה הכי דרמטית שיש. הקבוצה שדורגה במקום הרביעי בתום העונה הסדירה בהולנד, חזרה הביתה לגומלין הפלייאוף כל הכרטיס לליגה האירופית אחרי שהובסה 3:0 באלקמאר במשחק הראשון, הצליחה לנצח בדיוק באותה תוצאה והחמיצה פנדל בדקה ה-96, אך בסופו של דבר ניצחה בדו קרב מותח מהנקודה הלבנה.

וילם יאנסן כבש מריבאונד בדקה ה-12, הסקורר הצרפתי סבסטיאן האלר הוסיף בדקה ה-28 וגיראנו קרק דחק בדקה ה-82 את השלישי וקבע שוויון בסיכום שני המפגשים. האלר בן ה-22, מלך השערים של אוטרכט, יכול היה לסגור את הסיפור עם פנדל שקיבל עמוק בתוך תוספת הזמן, אך טים קרול הדף את הבעיטה החלשה שלו ושלח את המשחק להארכה ופנדלים. למרות ההחמצה, האלר לקח אחריות כבועט הראשון בדו קרב, ובנגיעה האחרונה שלו לפני המעבר לאיינטרכט פרנקפורט, בעט פנימה. אלקמאר החמיצה פעמיים מול החטאה אחת של אוטרכט, לפני שנאסר בראזיט קבע 3:4 ושלח בצדק את הקבוצה של אריק טן האח למוקדמות הליגה האירופית.

* פורטוגל: בנפיקה השלימה זכייה בדאבל עם ניצחון 1:2 על ויטוריה גימראייש בגמר הגביע. אחרי האליפות ה-36, בנפיקה אספה את הגביע ה-26 הודות לשער בריבאונד של ראול חימנס (48) ונגיחה יפה של אדוארדו סאלביו (50). בונגאני זונגו (78) רק צימק אחרי טעות של אדרסון, שוער נבחרת ברזיל שנפרד בסיום מאוהדי בנפיקה ונראה כי יעבור למועדון גדול יותר בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully