וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונבד זכתה באליפות הונגריה לראשונה מאז 1993, סלביה אלופת צ'כיה

מרטון אפל, המועמד להפועל באר שבע, קבע 0:1 במשחק העונה במחזור הסיום מול וידאוטון. סלביה פראג הביסה 0:4 את ברנו וחגגה אליפות ראשונה מאז 2008/09, פרטיזן השלימה דאבל בסרביה

סלביה פראג היא אלופת צ'כיה החדשה. אחרי שנים בהן ניגנה כינור שני לוויקטוריה פלזן וספרטה פראג, וסבלה ממשבר כלכלי שאיים על עתיד המועדון, סלביה הבטיחה הערב (שבת) את האליפות הראשונה שלה מאז 2008/09 עם 0:4 מוחץ על ברנו במחזור הסיום של העונה. מיכאל פרידריך (27), סטניסלב טצל (30 ו-58) והקמרוני מייקל אנגדו אנג'ג'י (67) כבשו את השערים בדרך לאליפות רביעית בצ'כיה ו-17 בסך הכול (עוד 13 בליגה הצ'כוסלובקית).

ויקטוריה פלזן הייתה מוכתרת במקרה של הפסד, אך האדומים-לבנים לא התכוונו לתת להזדמנות הזו לחמוק להם מהידיים, במיוחד אחרי שלא הפסידו בליגה מאז מינויו של ירוסלב שילהבי. המאמן בן ה-55 החליף את דושאן אוהרין ג'וניור ב-29 באוגוסט, רגע אחרי ההדחה בפלייאוף של הליגה האירופית וההפסד בליגה לפלזן. התברר שהיה זה ההפסד היחיד של סלביה העונה, שכן עם שילהבי היא ניצחה בהמשך 19 משחקים וסיימה עוד שבעה בתיקו. כעת תנסה הקבוצה לחזור לשלב הבתים של ליגת האלופות, בו השתתפה בפעם היחידה ב-2007/08.

שער האליפות של מרטון אפל במדי הונבד

* הונגריה: הונבד זכתה באליפות ה-14 בתולדותיה והראשונה מאז 1993, כשניצחה במחזור הסיום 0:1 במשחק העונה את וידאוטון. שתי הקבוצות הגיעו למחזור האחרון עם 62 נקודות, כשגם תיקו במשחק האחרון באצטדיון בוז'יק היה מספיק למארחת כדי לחגוג, אך מרטון אפל, מלך שערי הליגה ומי שהוזכר לאחרונה כמועמד להפועל באר שבע ומכבי חיפה, הכריע עם שערו ה-16 בדקה ה-60 את גורל האליפות.

* סרביה: פרטיזן בלגרד השלימה דאבל אחרי שניצחה בגמר הגביע 0:1 את היריבה המושבעת הכוכב האדום. ניקולה מילנקוביץ' בן ה-19 נגח את שער הניצחון בדקה ה-43 והעניק לקבוצתו גביע שני ברציפות וחמישי בסך הכול בסרביה.

* טורקיה: איסטנבול בשאקשהיר עדיין במאבק האליפות, אחרי 1:2 דרמטי ב-10 שחקנים מול אדנאספור שירדה ליגה. האיטלקי סטפנו נפולאוני סובב לרשת בתוספת הזמן וצימק את הפער מבשיקטאש לנקודה, אך האלופה תוכל לחגוג אליפות נוספת אם תנצח מחר בחוץ את גזיאנטספור. כל תוצאה אחרת תדחה את ההכרעה למחזור הסיום.

* מונטנגרו: בודוצ'נוסט, שהפסידה תשעה מ-14 משחקיה האחרונים, זכתה באליפות ראשונה מאז 2012 ושלישית בסך הכול, אחרי מחזור נעילה דרמטי בו שלוש קבוצות סיימו עם 57 נקודות. בודצ'נוסט ניצחה 1:4 את ידינסטבו וסיימה אפילו בהפרש שערים זהה לזה של מלדוסט פודגוריצה השנייה, כשהשלישית זטה השיגה ניצחון שביעי רצוף, אך בבית הפנימי בין הקבוצות היתרון היה של בודצ'נוסט (10 נקודות לעומת 8 של זטה ו-7 של מלדוסט) ולכן היא הוכתרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully