וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס סיימה עם ניצחון דרמטי, מואיז קן עשה היסטוריה

שבוע לפני גמר ליגת האלופות, הדאבליסטית ניצחה 1:2 בבולוניה הודות לשער ניצחון של המחליף בן ה-17, שהפך ליליד 2000 הראשון שכובש באחת מחמש הליגות הגדולות. אטאלנטה במקום הרביעי

מואיז קן שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
ברוכים הבאים למאה ה-21. מואיז קן/GettyImages

שבוע לפני גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, יובנטוס חתמה הערב (שבת) את העונה שלה בסרייה A עם ניצחון דרמטי 1:2 בבולוניה, משער ניצחון היסטורי בתוספת הזמן של מואיז קן בן ה-17. אטאלנטה תוכל לסיים במקום הרביעי אחרי 0:1 על קייבו.

מואיז קן שחקן יובנטוס נוגח לרשת (מימין). GettyImages
הרגע הגדול של מואיז קן/GettyImages

בולוניה - יובנטוס 2:1

אחרי חגיגות הדאבל ולפני גמר הצ'מפיונס בקרדיף, הגברת הזקנה חתמה עונה עם ניצחון דרמטי ורגע היסטורי, כשהמחליף בן ה-17 מואיז קן הפך ליליד 2000 הראשון שכובש שער בסרייה A ובכלל באחת מחמש הליגות הבכירות באירופה. מסימיליאנו אלגרי העניק מנוחה לכל ההגנה שלו והציב בין הקורות את אמיל אאודרו בן ה-20, שוער איטלקי שנולד באינדונזיה וערך בכורה, אך בדקה ה-52 הוא לא יכול היה להושיע מול כדור מסובב היטב של ספיר טיידר האלג'יראי. סמי חדירה, שקיבל דקות כדי לראות שהתגבר על הפציעה, פינה את מקומו בדקה ה-59 למריו מנדז'וקיץ' ויובנטוס החלה ללחוץ, עד שפאולו דיבאלה השווה בדקה ה-70 כשהגיע ראשון לריבאונד אחרי ניסיון ראשון של גונסאלו היגואין. דיבאלה פינה את מקומו לטובת קן, והכישרון הצעיר נגח בדקה הרביעית של תוספת הזמן את שערו הראשון בקריירה. איזה פינאלה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אוהדי אטאלנטה יוצרים את הכיתוב "אירופה". GettyImages
אוהדי אטאלנטה/GettyImages

אטאלנטה - קייבו 0:1

הקבוצה המפתיעה מברגמו תסיים לראשונה בתולדותיה במקום הרביעי, כל עוד לאציו לא תנצח בקרוטונה. אטאלנטה הבטיחה כבר לפני שבועיים את הכרטיס לאירופה ואת המקום החמישי (השוואת ההישג הכי טובה שלה מ-1947/48) ופאפו גומס הארגנטינאי דאג לשפר את מאזנה ל-72 נקודות עם שער ניצחון בדקה ה-52, אחרי מסירת עומק טובה של בריאן כריסטנטה. 16 שערים לפאפו, אטאלנטה תהיה באירופה לראשונה מאז עונת 1990/91.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully