וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקליפרס רואים בסן אנטוניו איום ממשי בכל הנוגע לכריס פול"

בארצות הברית טוענים שקבוצתו הנוכחית של הרכז הנפלא עדיין פייבוריטית להחתים אותו על חוזה חדש, אך גם הספרס, שיוכלו להציע משמעותית פחות כסף ויצטרכו לשחרר שחקנים רבים, בתמונה

שחקן לוס אנג'לס קליפרס כריס פול. AP
הקליפרס עדיין פייבוריטים. כריס פול/AP

כריס פול צפוי לנצל את האופציה בחוזהו ולהפוך שחקן חופשי בקיץ הקרוב. עדיין לא ברור האם זה אומר שאחד הרכזים הגדולים בדורנו יישאר בלוס אנג'לס קליפרס או יעבור לקבוצה אחרת, אולם בארצות הברית טוענים שהאפשרות שינטוש את קבוצתו הנוכחית לטובת סן אנטוניו הופכת יותר ויותר מוחשית.

"סן אנטוניו בודקת את היתכנות המהלך הזה", כתב מארק שטיין מ-ESPN. "מקורות מוסרים לי שהקליפרס רואים בסן אנטוניו איום ממשי, אפילו בהתחשב בכך שלספרס, כרגע, אין כמעט שום גמישות תחת תקרת השכר".

הקליפרס יוכלו להציע לפול יותר כסף מכל קבוצה אחרת - 205 מיליון דולר לחמש שנים, בין היתר בזכות ההסכם הקיבוצי החדש שפול, כיו"ר ארגון השחקנים, עזר לנסח. סן אנטוניו, מנגד, תוכל להציע לו 152 מיליון דולר לארבע שנים, וגם זה רק אם תוותר על השחקנים החופשיים מאנו ג'ינובילי, פאטי מילס וג'ונתן סימונס, וככל הנראה גם על דויין דדמון ודייויד לי. גם חוזיהם של טוני פארקר, פאו גאסול ודני גרין עלולים להוות מכשול על עסקה אפשרית: גם אם יבחר להמשיך לשחק, לא מן הנמנע כי הרכז הצרפתי הוותיק שנפצע במהלך הסיבוב השני ישוחרר; לגאסול יש אופציה לעונה נוספת תמורת 16.2 מיליון דולר, ואם הוא ינצל אותה, הספרס עשויים לנסות להעביר אותו או את גרין בטרייד.

אופציה נוספת ששטיין הציע כדי לפנות מקום תחת תקרת השכר היא לחפש טרייד על למרכוס אולדריג'. "הקליפרס הם הפייבוריטים הברורים להשאיר גם אותו וגם את בלייק גריפין", כתב שטיין. "אבל הפציעות החוזרות של הקליפרס וחוסר היכולת להגיע לגמר איזורי אפילו פעם אחת נתנה למחזרות כגון סן אנטוניו תקווה שפול ישקול ברצינות לעבור קבוצה".

עוד בנושא:

מרבה נכסים, מרבה דאגה: סיכום העונה של בוסטון, עם מבט לעתיד הקרוב

למרכוס אולדריג', סן אנטוניו ספרס. AP
גם הוא על הכוונת. אולדריג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully