וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי ההפסד למכבי חיפה בגמר הגביע, בוס שוב סגן: "תאריך מקולל"

בדיוק 365 ימים אחרי שפספס צ'אנס לזכות בגביע המדינה עם מכבי תל אביב, מאמן אייאקס שוב נחל אכזבה: "אדרוש מפיפ"א לא לשחק בתאריך הזה". בנוסף, ביקר את הטקטיקה של מוריניו: "משחק משעמם"

פטר בוס מאמן אייאקס ליד הגביע של הליגה האירופית. רויטרס
הגביע שוב לא בהישג יד. בוס/רויטרס

האכזבה של פטר בוס אחרי ההפסד 2:0 אמש (רביעי) בגמר הליגה האירופית כפולה ומכופלת. בדיוק לפני שנה, ב-24 במאי 2016, כמאמן מכבי תל אביב, הוא הפסיד 1:0 למכבי חיפה בגמר הגביע ובכך סיים את הקדנציה הקצרה בישראל ללא תואר. נדמה שהסגנות היא עניין מובן מאליו עבור בוס: עם מכבי תל אביב סיים במקום השני בליגת העל במחזור הסיום והפסיד, כאמור, בגמר הגביע, וגם העונה התסריט חזר על עצמו, כשהפסיד את האליפות לפיינורד במחזור האחרון ונחל אכזבה גדולה גם בגמר הליגה האירופית.

בסיום, בוס מצא זמן להשתעשע כשהזכירו לו שבדיוק באותו תאריך הפסיד למכבי חיפה. "זה תאריך מקולל. אדרוש מפיפ"א ומאופ"א לא לשחק יותר בתאריך הזה", אמר. בנוסף, היו לבוס טרוניות על סגנון המשחק של יונייטד, שניצחה למרות שאחוז החזקת הכדור שלה עמד על 33 בלבד, והיא הגיעה למעט מצבים יחסית. "יונייטד שיחקה על כדורים ארוכים ולא לקחה כמעט סיכונים. לדעתי, זה היה משחק משעמם. לא היו כמעט מצבים לשתי הקבוצות, ולא ככה צריך להיראות גמר אירופי. במשחק גמר כזה אתה מצפה משתי הקבוצות לשחק". בוס הוסיף ואמר ש"אני מאוכזב כי אתה תמיד צריך לבוא לגמר כדי לנצח, ולצערי לא עשינו את זה. לא ראיתי היום את אייאקס שאני רגיל לראות, שזה אומר כדורגל טוב, לחץ גבוה, והרבה התקפות מסודרות".

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את אייאקס וזכתה לראשונה בליגה האירופית
שחקני יונייטד הקדישו את התואר לנרצחי הפיגוע: "זה מעבר לספורט"

דייבי קלאסן שחקן אייאקס מאוכזב. רויטרס
בקושי הגיעו למצבים. קלאסן/רויטרס

בוס הוסיף: "יונייטד היא קבוצה מאורגנת מאוד, בעיקר בהגנה. ספגנו שער שני מיד לאחר העלייה מחדר ההלבשה של המחצית השנייה. לא היינו מספיק טובים היום, לא הגענו למספיק מצבים. לא מספיק טובים היום. ברכות למנצ'סטר יונייטד. יש הבדל גדול ברמה הפיזית שלהם, אבל כוח תלוי בצורה בה אתה משתמש בגוף. השחקנים יצטרכו ללמוד מההופעה הזו והם למדו מזה, אני בטוח". בוס המשיך ואמר: "אני חושב שהיה משחק משעמם, לא היו מצבים בשני הצדדים. לא היינו מספיק טובים. נלמד מזה ונהיה חזקים יותר בעונה הבאה".

קפטן אייאקס דייבי קלאסן אמר: "לא היינו מספיק טובים היום. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר ולכן זה מרגיז. בסופו של דבר, שני רגעים עם מזל עשו את ההבדל". חאקים זייש אמר: "בקושי הגענו למצבים. ההכנה שלנו והמשחק היו טובים עד לאזור הרחבה, אבל שם זה נעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully