וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.5: גריזמן במסר לאוהדי אתלטיקו, סיטי משחררת

אחרי שקרץ לעבר מנצ'סטר יונייטד, החלוץ הצרפתי מדבר על העונה הבאה במדריד. סיטי נפרדה מקבאז'רו, קלישי, סאניה ונבאס. וגם: הפיצוי של סמפאולי לסביליה והיעד החדש של ברצלונה

עריכה: מתן חדד

העברות

* מנצ'סטר סיטי הודיעה על פרידה מארבעה שחקנים: השוער הארגנטינאי ווילי קבאז'רו, המגנים הצרפתים גאל קלישי ובקארי סאניה והקשר הספרדי חסוס נבאס.

* יובנטוס הודיעה על הארכת חוזהו של מריו מנדז'וקיץ' עד 2020. לידיעה המלאה.

* קוקו סיגנדה, חלוץ העבר של אתלטיק בילבאו, מונה אמש (רביעי) באופן רשמי למאמן החדש של המועדון, במקום ארנסטו ואלוורדה שאמור לעבור לברצלונה. סיגנדה בן ה-50 אימן בשש השנים האחרונות את קבוצת המילואים של הבאסקים, ולפני עשור הגיע עם אוסאסונה לחצי גמר הליגה האירופית ולמקום ה-11 בלה ליגה.

* בורדו הציגה את השוער בנואה קוסטיל, שהגיע בהעברה חופשית וחתם על חוזה לארבע שנים. קוסטיל בן ה-29, המשתייך לסגל נבחרת צרפת, שיחק בשש השנים האחרונות בראן.

* ניוקאסל ניצלה את אופציית הרכישה שלה (6.2 מיליון ליש"ט) על הקשר הגנאי בן ה-25 כריסטיאן אטסו והחתימה אותו לארבע שנים, אחרי שסייע לה לחזור לפרמיירליג כמושאל.

* אחרי שעברה לידיו של אנדראה רדריצאני, לידס יונייטד הודיעה על שחקן ראשון שהאריך את חוזהו. מדובר בילד בן ה-18 רונאלדו ויירה, קשר נבחרת אנגליה עד גיל 20 שרשם 38 הופעות בעונה החולפת. המאמן גארי מונק הודיע במפתיע על התפטרותו.

* צ'זארה פראנדלי, מאמן נבחרת איטליה לשעבר ומי שעבד בוולנסיה בסוף 2016, מונה רשמית למאמן החדש של קבוצת אל נאסר מאיחוד האמירויות.

שמועות

* אחרי שאמר שהסיכויים שלו לעבור למנצ'סטר יונייטד עומדים על 60 אחוזים, אנטואן גריזמן שלח מסר מרגיע לאוהדי אתלטיקו מדריד ואמר: "יש לנו מטרות לעונה הבאה, אגיע רעב יותר. אני מקווה שיהיה חיזוק טוב וזה ייתן לנו דחיפה".

* על פי התקשורת האיטלקית, יובנטוס מתכוונת להתחרות בשתי הקבוצות של מנצ'סטר ולהגיש הצעה של 30 מיליון יורו כדי לרכוש את פאביניו ממונאקו. הברזילאי שיחק העונה בעיקר כקשר אחורי, אך יכול לשמש גם כמגן ימני.

* ארנסטו ואלוורדה כבר התחיל לעבוד על הסגל של ברצלונה לעונה הבאה. על פי "אל מונדו דפורטיבו", היעד הראשון שסימן הוא קשר מנצ'סטר יונייטד אנדר הררה. הררה חתום עד 2018 ביונייטד, ובמקביל לחיזורים מברצלונה, השדים האדומים מעוניינים להאריך את חוזהו.

* חורחה סמפאולי ישלם מכיסו 1.5 מיליון יורו כפיצוי לסביליה, כדי לקבל את השחרור ולהתמנות רשמית למאמן נבחרת ארגנטינה.

* על פי "מארקה", מילאן הביעה עניין בחלוץ אלברו מוראטה ואחד מנציגיה אפילו המריא למדריד כדי להתחיל במשא ומתן עם אנשי ריאל. ההצעה אמורה להיות בגובה 60 מיליון יורו.

* באנגליה טוענים כי דייגו קוסטה שוב מבקש לעזוב את צ'לסי, והמאמן אנטוניו קונטה נלחם כדי להשאירו בשורות אלופת אנגליה. לחלוץ נבחרת ספרד יש שתי הצעות מסין וגם אפשרות לחזור לאתלטיקו מדריד.

* פרנצ'סקו אצ'רבי, הבלם בן ה-29 של ססואולו ושחקן סגל נבחרת איטליה, עשוי לעבור לרומא אם מאמנו אוזביו די פרנצ'סקו אכן יחליף את לוצ'יאנו ספאלטי באולימפיקו.

* באיטליה מדווחים ששחקן העבר ג'נארו גאטוזו עשוי לחזור לעבוד במילאן, אבל כמאמן קבוצת הנוער של המועדון.

* על פי "סקיי ספורטס", פאבלו סבאלטה יחתום בימים הקרובים אצל ווסטהאם. המגן הארגנטינאי בן ה-32 עזב את מנצ'סטר סיטי אחרי תשע שנים.

* יאגו פאלקה, שחקן הכנף הספרדי של טורינו, רוצה לחזור לשחק בלה ליגה ועשוי לעבור לוולנסיה, שמעוניינת לחזק את האגפים.

* נאפולי מחפשת שוער חדש כאשר עתידו של פפה ריינה לא ברור, ואחד השמות החמים ברשימה הוא ברנד לנו, שוערה בן ה-25 של באייר לברקוזן. לנו לא מוכן להגיע כשוער שני, וימתין לראות מה קורה עם ריינה לפני שיקדם את המגעים.

* אנדראה סטרמאצ'וני, מאמן אינטר בעבר ופנאתינייקוס עד חודש דצמבר האחרון, צפוי להתמנות היום באופן רשמי למאמן ספרטה פראג. האיטלקי בן ה-41 יחתום לשנתיים וירוויח כ-1.5 מיליון יורו.

חורחה סמפאולי, מאמן סביליה. GettyImages
ייאלץ לשלם מכיסו. חורחה סמפאולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully