וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס הודיעה: מריו מנדז'וקיץ' האריך את חוזהו עד שנת 2020

רגע לפני גמר ליגת האלופות, הקרואטי שהגיע ב-2015 וזכה עם יובה בשני דאבלים תוגמל בחוזה חדש. בהודעת המועדון נכתב: "התמדה וחוש ריח לשערים מכריעים הפכו אותו לחלק בלתי נפרד מהקבוצה"

עריכה: מתן חדד

בעוד תשעה ימים יובנטוס תפגוש את ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות בקארדיף, אבל בינתיים הגברת הזקנה עסוקה בשמירת התלכיד הנהדר שלה שהוביל אותה לשם, ולדאבל שלישי ברציפות באיטליה. יובה הודיעה היום (חמישי) על חתימתו של מריו מנדז'וקיץ' על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון עד שנת 2020, שנה אחת מעבר לחוזה המקורי.

בהודעת המועדון נכתב: "ממשיכים את המסע שהתחלנו ב-2015. כוח, התמדה וחוש ריח לשערים מכריעים בכמויות גדולות הפכו את הקרואטי לחלק בלתי נפרד מיובנטוס, שזכתה איתו בשני דאבלים מקומיים ובסופרקאפ האיטלקי. השער האופייני שלו נגד מונאקו שם את החותמת על ההעפלה לגמר ליגת האלופות, וכעת כאשר מספר 17 בשחור-לבן ממשיך את ההרפתקה שלו לפחות בשלוש העונות הבאות, הטוב עוד צפוי להגיע עבור שני הצדדים".

מנדז'וקיץ' (31) הגיע ליובנטוס לפני שנתיים מאתלטיקו מדריד, וכבש 17 שערי ליגה ב-60 משחקים. העונה מצא את הרשת 10 פעמים בכל המסגרות. במהלך הקריירה זכה בשבע אליפויות (ביובה, באיירן מינכן ודינמו זאגרב) ועם הגרמנים חגג גם זכייה בליגת האלופות.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן יובנטוס. רויטרס
האריך את החוזה בשנה. מריו מנדז'וקיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully