וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דיוויד בלאט יעזוב את דרושאפקה הטורקית עם סיום העונה

החלטת היורוליג להשאיר את הקבוצה מחוץ למפעל בעונה הבאה, כמו גם העזיבה הצפויה של הספונסר, גרמו ככל הנראה למאמן להכריע בנוגע לעזיבה. כפי שנחשף בוואלה! ספורט, מכבי תל אביב עושה מאמץ להביאו

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
רוצה להמשיך לאמן ביורוליג. בלאט/GettyImages

עונת היורוליג הגיעה לסיומה ביום ראשון ובמסגרת ההכנות של המפעל לעונה הבאה, הוחלט כי כרטיס הווילד קארד יילך לקבוצה מצרפת או גרמניה.

המשמעות המיידית לכך היא שדרושאפקה הטורקית, ששיחקה העונה במפעל ואף העפילה לשלב רבע הגמר (שם הפסידה 3:1 בסדרה מול ריאל מדריד), תיאלץ להסתפק בעונה הבאה רק במפעל היורוקאפ המשני והסיטואציה שנוצרה ככל הנראה תוביל לכך שהמאמן הישראלי דיוויד בלאט יעזוב את הקבוצה, כך לפחות טען הערב (רביעי) אנטוניס סטרוגילקיס, העיתונאי היווני של אתר "יורוהופס".

על פי הדיווח של יורוהופס, בלאט מעוניין להמשיך לאמן ברמות הגבוהות של היבשת ובכללן ביורוליג, כך שהמעבר של דרושאפקה ליורוקאפ גרם לו לקחת החלטה סופית, זאת לאחר שכפי שנחשף בוואלה! ספורט, מכבי תל אביב כבר עשתה מאמץ רב בניסיון להחזיר אותו למועדון. בימים האחרונים נפוצו באירופה ידיעות לפיהן גם צסק"א מוסקבה מעוניינת במאמן. ההחלטה של בלאט ככל הנראה קשורה גם לכך שהספונסרית של דרושאפקה, "דואוש", עומדת לעזוב אותה לטובת פנרבחצ'ה, מה שיפגע קשות במועדון.

העונה בליגה הטורקית עדיין בעיצומה ודרושאפקה, שסיימה את הליגה הסדירה במקום הרביעי, תפגוש החל ממחר בסדרת רבע גמר הפלייאוף את באנביט, כאשר אם תעבור היא צפויה לשחק בחצי הגמר נגד אלופת אירופה הטרייה, פנרבחצ'ה.

עוד בנושא:

לחשיפה על הניסיון להביא את בלאט למכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully