וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מלקקת את הפצעים, אנדרס אינייסטה: "לא היינו מספיק עקביים"

הקטלאנים איבדו את האליפות לריאל מדריד, הקשר הוותיק ניתח: "היתה קבוצה טובה יותר והיא הזוכה הראויה". ברתומאו: "ב-29 במאי נכריז על מאמן חדש". לואיס אנריקה: "לא יכולתי לבקש יותר מהקבוצה"

one

ברצלונה איבדה את תואר האליפות אמש (ראשון), כשניצחה 2:4 את אייבר אך במקביל ניצחה ריאל מדריד 0:2 את מלאגה, והשיבה לעצמה את התואר. הקטלאנים עוד הספיקו לפגר 2:0, לפני שהשלימו מהפך בזק בניצוחו של ליאונל מסי, שהספיק להחמיץ פנדל אך סיים עם צמד מתוק-מריר. כעת כל שנותר לסגנית האלופה הוא להתעסק בגמר הגביע, מול אלאבס.

בסיום משחק הליגה האחרון של לואיס אנריקה סיפר הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו: "ביום שני, ה-29 במאי, נכריז על מאמן חדש. אנחנו רוצים להודות ללואיס אנריקה על המאמצים שלו, הוא יודע שהדלת תמיד תהיה פתוחה בפניו. עכשיו נותר לנו גמר הגביע. אנחנו רוצים לברך את האלופה ואת השחקנים שלנו על העונה שהם נתנו. אין שום ספק שהנישואים בין מסי ובארסה יימשכו".

עוד בנושא:

ספרד: ריאל מדריד זכתה באליפות ה-33 בתולדותיה עם 0:2 במלאגה
סרחיו ראמוס: "מגיע לנו לזכות באליפות", זידאן: "היום הטוב בחיי המקצועיים"
עלו להתקפה: ציוני הדרך באליפות הראשונה של ריאל מדריד מאז 2012

שחקני ברצלונה מודים לקהל. GettyImages
נותר רק גמר הגביע/GettyImages

לואיס אנריקה עצמו אמר: "זה לא פשוט לדעת שהמצב לא תלוי בך. לחמנו עד הסוף, צריך לברך את האלופה ולחשוב על התואר בו אנחנו כן יכולים לזכות. אייבר עשתה לנו חיים קשים, וגם אלאבס יכולה. לא יכולתי לבקש יותר מהקבוצה הזו, אני יותר ממרוצה מהתוצאות שהשגתי במועדון הזה לאורך השנים".

אנדרס אינייסטה הוסיף: "זה ניצחון מר-מתוק. עשינו מה שהיינו צריכים וניצחנו את המשחקים שלנו, אבל היתה קבוצה שהיתה קצת יותר טובה והיא הזוכה הראויה. הליגה נגמרה, לא היינו מספיק עקביים כדי לזכות באליפות. במחצית גילינו שריאל מדריד מובילה, אבל היינו צריכים לנצח כך או כך".

הסמל הגדול הוסיף: "כולנו אסירי תודה על מה שהיה פה. עוד נותר תואר אחד על השולחן, ובשבוע הבא ננסה לגמור את העונה בצורה הטובה ביותר. כשאתה לא עומד במטרות שלך התחושה לא טובה, אבל אין ברירה אלא לסיים את העונה הכי טוב שאפשר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי ברצלונה בשלט לכבוד המאמן לואיס אנריקה. רויטרס
הקהל נפרד מלואיס אנריקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully