וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "מגיע לנו לזכות באליפות", זידאן: "היום הטוב בחיי המקצועיים"

קפטן ריאל מדריד חגג את הזכייה ה-33 בתולדות המועדון. צפו בשחקנים מתפרצים למסע"ת של המאמן. בייל: "חוויה מדהימה לזכות באליפות הראשונה שלי". רונאלדו: "הראינו שאנחנו קבוצה מצוינת"

one

ריאל מדריד זכתה הערב (ראשון) באליפות ה-33 בתולדותיה. הבלאנקוס עשו את זה עם 0:2 בחוץ מול מלאגה ובכך גרמו ל-2:4 של ברצלונה מול אייבר להיות חסר חשיבות כיוון שהקדימו את היריבה המושבעת בשלוש נקודות. הקבוצה של זינדין זידאן חוגגת תואר ראשון ל-2016/17 ועדיין יכולה כמובן לזכות גם בליגת האלופות אם תנצח את יובנטוס בגמר, שייערך ב-3 ביוני.

צפו בשחקנים מתפרצים למסיבת העיתונאים של זידאן

ובחגיגות בחדר ההלבשה

מספרים

* ריאל מדריד הצטרפה ליובנטוס, יריבתה בגמר ליגת האלופות, עם 33 אליפויות. גם לאייאקס אותה כמות. מקדימות אותן אנדרלכט (34), בנפיקה (36), אולימפיאקוס (44), סלטיק (48), לינפילד (52) והשיאנית האירופית ריינג'רס (54).

* כעת ריאל תשחק בגמר אירופי כאלופת ספרד, לראשונה מאז 1958.

* ריאל השלימה עונה במהלכה כבשה בכל משחק, והשיא האירופי שלה עומד כעת על 64 משחקים עם שער.

* ריאל קבעה שיא היסטורי עם צבירת יותר נקודות בחוץ מאשר בבית.

* ריאל כבשה 58 שערי חוץ - יותר מבכל עונה קודמת בתולדות המועדון.

* כריסטיאנו רונאלדו, שחגג אליפות שנייה עם הבלאנקוס, הפך לשני בתולדות הליגה הספרדית שכבש 25 שערים לפחות בשמונה העונות האחרונות.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
יש אליפות. סרחיו ראמוס/רויטרס

קפטן ריאל מדריד סרחיו ראמוס אמר לאחר המשחק: "ההרגשה טובה מאוד, זה מגיע לנו, זה פרס על עונה טובה ועל ההקרבה שלנו במשך כל העונה. לא נפלנו בכלל ולכל הקבוצה מגיע לזכות באליפות הזו. המפתח לאליפות שלנו הייתה היציבות ושיחקנו בכל משחק כאילו הוא האחרון שלנו, עם אינטנסיביות וריכוז, שמרנו על רוגע כשהיינו זקוקים לו, לקחנו את הנקודות החשובות, זה מגיע לנו מאוד".

על המאבק מול ברצלונה, אמר הקפטן: "היא הקשתה עלינו מאוד, זו הליגה הכי טוב ומורכבת בעולם, סביליה גם שיחקה טוב מאוד עד לחודשים האחרונים של העונה, גם אתלטיקו קבוצה חזקה מאוד". כשנשאל האם היו לו ספקות לאורך הדרך אמר: "תמיד יש ספקות וחששות כי יש יריבות חזקות מאוד, אבל שמרנו על האישיות שלנו והמשכנו לעבוד קשה וזה הוביל אותנו להצלחה".

מאמן ריאל זינדין זידאן אמר: "מבחינה מקצועית זה היום הטוב ביותר בחיים שלי. אני שמח כי הגיע לשחקנים לזכות באליפות, הם סבלו בשביל זה. אנחנו מאושרים מאוד שהגענו לרגע הזה והצלחנו לזכות באליפות אחרי 38 מחזורים קשים מאוד. הצלחנו לזכות באליפות באחת הליגות הטובות בעולם ובצורה נהדרת. אני שמח מאוד בשביל כל הקבוצה. המפתח להצלחה של הקבוצה הייתה העבודה הקשה של כולם. כמובן שהיו גם רגעים קשים, אבל זה נורמלי כי העונה ארוכה מאוד ויש 38 משחקים, הייתה ליגה קשה מאוד. זו הייתה המטרה המרכזית שלנו. לזכות באליפות זה תמיד מיוחד, אבל בעיקר כשאתה עושה את זה במועדון הגדול ביותר בעולם. זה מרגיש מיוחד מאוד והתואר הזה שייך לשחקנים".

כריסטיאנו רונאלדו אמר: "אני מרגיש טוב, חזק, אני מרגיש רענן יותר מאשר בכל השנים שעברו בתום העונה. הראינו שאנחנו קבוצה מצוינת". מרקו אסנסיו אמר: "אני מתרגש מאוד, זה הגיע לנו מהמחזור הראשון, שיחקנו מדהים. אני מקווה שנוכל להמשיך בדרך הזו ולשחק כך גם בקרדיף. זו הייתה עונה טובה בשבילי".

איסקו הוסיף: "זה חלום לזכות באליפות בבית שלי. חיכיתי ארבע שנים, אבל הצלחתי להגשים חלום כאן בבית עם האנשים שאני מכיר. אני אסיר תודה שנתנו את ההזדמנות לשחק בריאל מדריד". על קבלת בפנים במלאגה, בה גדל, אמר הקשר: "תמיד אני מתקבל כאן בצורה יפה, הם יודעים שאני מלאיגסטה". על הרגעים הקשים שלו אמר: "היה מורכב בהתחלה, אבל נשארתי חזק מבחינה מנטאלית וקיבלתי המון תמיכה. עדיין עומד בפנינו אתגר גדול". קיילור נבאס: "זו הייתה עונה יפה, למדנו הרבה דברים וזו התוצאה של העבודה שהשקענו, זו הראשונה מבין רבות שעוד נזכה בהן".

גארת' בייל אמר: "זה מדהים לזכות באליפות הראשונה שלי, זו חוויה מדהימה. אני עובד קשה מאוד כדי להיות מוכן לגמר בקרדיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully