וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשחקני יובנטוס חוגגים אליפות, בופון: "מכוונים לליגת האלופות"

הגברת הזקנה הפכה לראשונה שזוכה בשלושה דאבלים רצופים באחת מחמש הליגות הבכירות באירופה, השוער בן ה-39 חגג את הזכייה והוסיף: "אנחנו יובנטוס, אל תשכחו את זה". אלגרי: "הגענו לרמה כל כך גבוהה, צריך לחשוב איך אנחנו ממשיכים". וגם: החגיגות ברחובות

שחקני יובנטוס חוגגים אליפות. רויטרס
בדרך לטרבל? שחקני יובנטוס חוגגים/רויטרס

יובנטוס חגגה הערב (ראשון) תואר שני במסעה לעבר הטרבל, כשהביסה 0:3 את קרוטונה במחזור ה-37 והלפני אחרון בסרייה A וזכתה באליפות שישית ברציפות ו-34 בסך הכול. קפטן הקבוצה בן ה-39, ג'אנלואיג'י בופון, אמר לאחר הזכייה: "כתבנו דף בספר ההיסטוריה של הכדורגל. אנחנו יובנטוס, אל תשכחו את זה. לא קל לנצח, מדובר בהקרבה עצמית. זכיתי בעשר אליפויות, כולם כאן בטורינו, וזו עוד נקודה בעונה מדהימה שעדיין לא הסתיימה. אני רוצה לסיים את העונה עם זכייה בליגת האלופות."

מאמן הקבוצה, מסימיליאנו אלגרי, הוסיף: "הגענו לרמה כל כך גבוהה, וכעת אנחנו צריכים לחשוב על איך אנחנו ממשיכים לשחק ברמה הזאת. אני חייב להחמיא לשחקנים, הם עושים דברים מדהימים. אנחנו נהנים מאוד, אבל יש עוד דרך ארוכה לעבור. אנחנו ניקח יומיים חופש, נחגוג, ננקה את הראש ונחזור להתאמן לקראת גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד".

הקשר הבוסני מיראלם פיאניץ' הוסיף: "זה היה שבוע נהדר מבחינתי. זה יום נפלא עבורי, עבור המועדון והאוהדים. כעת ננסה להביא הביתה את גביע האלופות". יובנטוס תפגוש את ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות ב-3 במאי, ותנסה להשלים עונה חלומית עם טרבל גדול.

הבת של אלגרי מרוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully