וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה זברב זכה בטורניר המאסטרס ברומא

הגרמני, שחגג את יום הולדתו ה-20 רק לפני חודש ויום, הדהים עם 4:6, 3:6 מול דג'וקוביץ' בגמר והפך ליליד 1990 לפחות שזוכה בתואר מאסטרס. נולה הודיע שאנדרה אגאסי ילווה אותו ברולאן גארוס

סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
הישג ענק. זברב/רויטרס

הישג ענק לסשה זברב. הגרמני בן ה-20, המדורג 17 בעולם, הדהים את עולם הטניס ואת נובאק דג'וקוביץ' עם 4:6, 3:6 וזכה בטורניר המאסטרס 1,000 ברומא. זברב, שחגג את יום הולדתו ה-20 רק לפני חודש ויום, יעלה אל המקום העשירי בעולם אחרי שהגיש 7 אייסים בניצחון הענק במפגש הראשון שלו אי פעם מול דג'וקוביץ'.

עוד בנושא:
סיפורו של הכישרון הגדול, סשה זברב

כדי להבין את גודל ההישג של זברב, חשוב לציין שהוא הטניסאי הראשון שנולד אחרי 1990 שמצליח לזכות בטורניר מסבב המאסטרס. הגרמני הצעיר לא התמודד מול אף נקודת שבירה לאורך כל המשחק והוא האלוף הצעיר ביותר של טורניר מאסטרס מאז דג'וקוביץ' עצמו עשה את זה במיאמי 2007.

כדי להראות את הבדלי הניסיון בין השניים, אפשר לציין שדג'וקוביץ' פספס זכייה מספר 31 בתואר מאסטרס. זברב פתח חזק מאוד והשיג שבירה כבר במשחקון הראשון. הוא שמר על ההגשות שלו לאורך כל המערכה וסגר אותה ב-4:6. במערכה השנייה זברב התעלה, שוב השיג שבירה מוקדמת ושבר גם במשחקון הארוך של המשחק כדי לסגור עניין. זברב הפסיד במהלך המשחק כולו בסך הכול תשע נקודות על הסרב שלו והציג משחק בוגר ושקט מאוד למרות המעמד המלחיץ והגדול.

זברב אמר אחרי המשחק: "לקבל את הגביע פה ממר רוד לייבר זה משהו מדהים, זה דבר מיוחד מאוד בשבילי ואני אזכור את זה עד סוף הקריירה שלי. אם תהיה לי קריירה עם חצי מההישגים של דג'וקוביץ', אני אהיה מאושר". הגרמני הצעיר המשיך ואמר: "אני שמח מאוד מהצורה בה שיחקתי במהלך כל השבוע, אני חושב שהיום היה אחד המשחקים הכי טובים שאי פעם שיחקתי. ידעתי שאני צריך להיות אגרסיבי מהנקודה הראשונה ועד האחרונה. היה לי חשוב מאוד להישאר אגרסיבי כל כך ולא לתת לנובאק להשתלט על המשחק". הגרמני ייקח איתו הביתה 820 אלף יורו ו-1,000 נקודות דירוג.

אחרי המשחק, הודיע דג'וקוביץ' במסיבת העיתונאים כי כוכב העבר אנדרה אגאסי ילווה אותו כמאמן ברולאן גארוס ועדיין לא ידוע אם זה משהו שימשיך לתקופה ממושכת. דג'וקוביץ', שייקח 402 אלף יורו ו-600 נקודות דירוג, אמר: "הוא הגיש מצוין. לא הייתי מסוגל להיכנס ולכפות את הקצב שלי בהחזרות. ברור שהוא לא נתן לי זמן במשחק. אם הוא מגיש בצורה כזו ועם היעילות הזו, קשה מאוד לשחק נגדו בכל משטח".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי עם סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
דג'וקוביץ' מברך את זברב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully