וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ' נכנע לגולדן סטייט: "בכל פעם שאתה מרים ראש אתה רואה ארבעה אולסטארים"

גולדן סטייט עלתה ל-0:3 על סן אנטוניו אחרי עוד הצגה התקפית: קרי "לא מופתע" ושבר שיא מועדון, דוראנט במיטבו ו"אף פעם לא מאמין לפופוביץ'", ג'ינובילי "משחק כמו בן 20" אבל לא יכול לבד. הכל מוכן לקראת גמר המושלמות

שחקני גולדן סטייט קווין דוראנט סטפן קרי שון ליבינגסטון. AP
שוברים שיאים. הווריירס/AP

גולדן סטייט ידעה שסן אנטוניו תעלה נחושה ומלאת מוטיבציה הלילה (בין שבת לראשון) למשחק השלישי בסדרת גמר המערב, אבל הווריירס הוכיחו שוב שהם לא נבהלים. הספרס הגיעו למשחק בלי ה-MVP שלהם קוואי לאונרד ובלי טוני פארקר הפצועים, איבדו את דייויד לי ברבע הראשון עקב פציעה בברך השמאלית, ולמרות זאת עדיין נתנו את המיטב ונהנו מתמיכה של קהל נלהב, אבל זה לא הספיק מול המכונה המשומנת של גולדן סטייט, שברחה ברבע השלישי בזכות הצגה של קווין דוראנט (19 נקודות מתוך ה-33 שלו), ובסיומו של הערב הווריירס ניצחו 108:120 ועלו ל-0:3 בסדרה, אולי בדרך לסוויפ שלישי ברציפות בפלייאוף הנוכחי. משחק מספר 4 ייערך ביום שני בלילה בטקסס. הווריירס הפכו לקבוצה השלישית בתולדות ה-NBA שמנצחת 11 משחקים ברציפות בפתיחת הפלייאוף. קליבלנד במאזן 0:10, כשהיא מוליכה 0:2 על בוסטון בגמר המזרח.

עוד בנושא

גולדן סטייט ניצחה 108:120 את סן אנטוניו ועלתה ל-0:3 בגמר המערב
הצדדים החיוביים של הדומיננטיות (המוגזמת?) של גולדן סטייט וקליבלנד בפלייאוף
ווסטברוק, הארדן וקוואי הם המועמדים ל-MVP של העונה הסדירה, לברון בחוץ

מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ'. AP
מרוצה מההשקעה של שחקניו. פופ/AP

"אני לא מופתע מזה", אמר סטפן קרי על היתרון של הווריירס, "המטרה שלנו היא לנצח בכל משחק. התמודדנו בהצלחה עם המון אתגרים לאורך הפלייאוף, ולמדנו שיעורים חשובים דרך ניצחונות. כשאתה מול הספרס הם מאתגרים אותך, ולא משנה מי על המגרש. אתה חיב לשחק טוב כדי לנצח אותם". אגב, סטף קלע 21 נקודות והפך לקלע המוביל אי פעם של הווריירס בפלייאוף (1,776 נקודות ב-69 משחקים), אחרי שעבר את ריק בארי (1,774 נקודות ב-66 משחקים).

גם הלילה ההתקפה של גולדן סטייט עשתה את העבודה, עם 120 נקודות ב-55 אחוז מהשדה, כולל 11 מ-27 מהשלוש. דוראנט הודה ש"אני מרגיש שאני יכול לקלוע כל זריקה, כי אני לוקח זריקות טובות, ואני מנסה להגיע לנקודה הנכונה. כשקוראים לי, אני פשוט עולה למגרש ומנסה להיות אגרסיבי". דוראנט יודע שסן אנטוניו רצתה להימנע מהפסד שלישי רצוף. "הם ניסו לעלות למגרש ולתת לנו מהלומה לפרצוף", אמר, "אבל אני חושב שעשינו עבודה טובה בספיגת המכה הראשונה, ומשם המשכנו לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן גולדן סטייט קווין דוראנט. AP
"פופ תמיד צעד לפנינו מבחינה מנטלית". דוראנט/AP
שחקני גולדן סטייט קווין דוראנט סטפן קרי. AP
אין רחמים. הווריירס מתלוצצים/AP

בינתיים בסן אנטוניו מתחילים להרים ידיים, ומודים שהמשימה שמולם קשה במיוחד. "זה לא קל", הודה דני גרין, "גם אם היינו בסגל מלא, הם עדיין קבוצה גדולה. בשום מצב זה לא יכול היה להיות קל. עם הגופות הקורסים שלנו, הקרב קשה עוד יותר". גרג פופוביץ' מודה שהסגל של הווריירס עמוק ומשובח ואמר ש"בכל פעם שאתה מרים ראש ומסתכל על המגרש, אתה משחק נגד ארבעה שחקני אול סטאר". פופוביץ' הוסיף ש"השחקנים עשו עבודה מצוינת, לא יכולתי לבקש מהם יותר מבחינת מאמץ. איבדנו הרבה כדורים, וקווין דוראנט היה מצוין בהתקפות מעבר, ממש פתח את ההגנה. אתה חייב להיות מושלם מולם. מבחינה תחרותית עשינו את המיטב, אבל יש להם יופי של קבוצה".

מאנו ג'ינובילי אומר פשוט ש"אנחנו חייבים להילחם עם החיילים שיש לנו. אף אחד לא הולך לרחם עלינו". ג'ינובילי לקח פיקוד עם 21 נקודות, והפך לשחקן השני בלבד אחרי קרים עבדול ג'באר שקולע מעל גיל 39 יותר מ-20 נקודות בגמר אזורי בפלייאוף. "נשבע, אני מנסה בכל משחק, לפעמים זה קורה ולפעמים לא".

אגב, קווין דוראנט הודה שעד לפתיחת המשחק הוא לא האמין להצהרה של פופוביץ' שקוואי לאונרד הפצוע לא ישחק. "יש מצבים שבהם אסור להאמין למה שפופ אומר, מבחינה מנטלית הוא תמיד צעד לפני כולם, אז לא האמנתי לכלום, הייתי בטוח שהוא יעלה לשחק. אבל היה להם את מי שהיה להם, ואנחנו שיחקנו הכי חזק. הם היו צריכים את קוואי, אבל עדיין שיחקו חזק, בכל הכוח. אין להם את הקלע הכי טוב שלהם, הם בנו עליו לאורך כל העונה, אבל יש להם את למרקוס, את פאו, ג'ינובילי משחק כמו בן 20, ידענו שהם ישקיעו וישחקו עם אנרגיות, אבל עשינו את המוטל עלינו".

שחקן סן אנטוניו מאנו ג'ינובילי דורס את שחקן גולדן סטייט סטפן קרי. AP
במיטבו. מאנו/AP

אייזיאה תומאס גמר את העונה

כוכב בוסטון אייזיאה תומאס לא ישוב לשחק העונה בפלייאוף אחרי שהפציעה שלו במותן החמירה, כך הודיעו הסלטיקס. תומאס נפצע במותנו בחודש מארס, הפציעה החמירה במשחק 6 מול וושינגטון, ובמשחק השני מול הקאבס כבר ישב בחוץ רוב המשחק, שאותו סיים עם 2 נקודות ב-18 דקות (0 מ-6 מהשדה). הסלטיקס בפיגור 2:0 בגמר המזרח, אחרי שהפסידו את שני המשחקים הראשונים בבית, כולל תבוסה היסטורית 130:86 במשחק השני.

שחקן סן אנטוניו קוואי לאונרד. רויטרס
המבט אומר הכל. קוואי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully