וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מעריכים: גולדהאר יגיע כדי לעשות סדר לקראת העונה הבאה

21.5.2017 / 7:15

בקבוצה מחכים לבעלים שעשוי לנחות לקראת גמר הגביע: "חשוב שמיטש יעשה סדר ויקדם עניינים. צריך לחתוך הרבה דברים ולקבל החלטות ברורות". חשש מירידה ביכולת של מספר שחקני מפתח, וידיגאל משוכנע: "נזכה בגביע המדינה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

גולדהאר עשוי לנחות לקראת הגמר ולקדם מהלכים לעונה הבאה

1. מיטש גולדהאר עשוי לנחות באמצע השבוע בישראל לקראת גמר גביע המדינה ביום חמישי מול בני יהודה. גורם במכבי תל אביב העריך כי בעלי הקבוצה עשוי לנחות ביום שלישי כדי להיות עם קבוצתו לקראת המשחק הכל כך חשוב בגביע, אך גם כדי להתחיל ולעשות סדר לקראת העונה הבאה. "כולם מקווים שמיטש ינחת ויתחיל להזיז עניינים", אמר גורם במכבי תל אביב. "ממה שהובן הביקור של ג'ורדי קרויף אצל גולדהאר היה מאוד קצר ולא קרה בו יותר מדי. צריך לחתוך הרבה דברים ולקבל החלטות ברורות לקראת העונה הבאה וחשוב שמיטש יעשה סדר ויקדם עניינים". מלבד השחקנים להם אין חוזה לעונה הבאה, יש עוד סוגיות הקשורות לצד המקצועי ובראשן עניין עומר אצילי. הקשר שיחזור לשחק בליגת העל עדיין לא קיבל החלטה סופית באשר ליעד שלו אף שהנטייה היא בכל זאת לשחק במכבי תל אביב. כדי שזה יתממש צריך קרויף את האור הירוק של גולדהאר לביצוע העסקה שכוללת רכישת הכרטיס מגראנדה. בסביבתו של אצילי סיפרו כי הוא אינו מתכוון למשוך את זה מעבר לעשרת הימים הקרובים ולכן דרושה התערבות מהירה של גולדהאר כדי לסגור את כל הפינות על מנת שאצילי יצטרף.

עוד בנושא

וידיגאל: "השחקנים כבר חשבו על הגביע". מימר: "עונה חלומית"
בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את מכבי תל אביב

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יגיע לעשות סדר? גולדהאר/ברני ארדוב

וידיגאל משוכנע שהשחקנים פירגנו לו אצל אנגלידיס

2. אבל עוד לפני ההחלטות בנוגע לשחקנים, יצטרך גולדהאר ליישב את סוגיית המאמן. לליטו וידיגאל חוזה לעונה הבאה, אך עדיין לא יצאה ממכבי תל אביב שום התייחסות באשר לסימני השאלה המרחפים סביב המאמן גם בחסותו של קרויף. וידיגאל התייחס לידיעה שנציג הבעלים ג'ק אנגלידיס שוחח עם שחקנים גם עליו ולמעשה רצה לדעת מה דעתם על המאמן. "אם אנגלידיס שאל את השחקנים עליי, אני בטוח שהם אמרו לו שאני מאמן טוב", אמר וידיגאל בביטחון. "הם אמרו לו שאני מאמן טוב כי אני באמת מאמן מאוד טוב".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
מאמין בעצמו. וידיגאל/שלומי גבאי

מאמן מכבי תל אביב: "אנחנו נזכה בגביע"

3. שני ההפסדים לבית"ר ירושלים ולמכבי פתח תקוה במשחקים שנעלו את הליגה לא הוסיפו ודאי לווידיגאל. עתידו לא יוכרע על סמך התוצאות האלה, אך בהחלט יהיה משקל לגביע המדינה ביום חמישי. "אנחנו נזכה בגביע", אמר וידיגאל בביטחון במסיבת העיתונאים אחרי המשחק. "אני יודע מה הקבוצה הזו שווה והשחקנים הוכיחו לי במחצית השנייה ב-20 הדקות הראשונות שלה, שהם יבואו ביום חמישי אחרת וייתנו הכל כדי להשיב את הגביע למועדון. מכבי תל אביב לא זכתה בתואר כבר שנתיים ואנחנו לא מתכוונים להחמיץ את זה. אני משוכנע שהראש של השחקנים בגביע כבר זמן רב. אמרתי להם בהפסקה שאני מבקש שיראו לי מה הם שווים ולמרות שלא כבשנו, ראיתי את השינוי שהופך אותי לאופטימי לקראת הגביע".

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
יצא קצת מפוקוס. ראיקוביץ'/ברני ארדוב

דעיכה ביכולת של מספר שחקני מפתח

4. במכבי תל אביב דיברו בשבועיים האחרונים על הצורך לייצר מומנטום חיובי לפני גמר הגביע. במועדון ממש חששו מירידה ביכולת וכעת יש כאלה אשר מאוד מוטרדים מכך ששחקנים רבים נכנסו לתקופה של נסיגה. כך למשל איתן טיבי שלא חזר טוב מהפציעה שחווה אחרי המשחק של נבחרת ישראל בספרד. יוסי בניון בדעיכה קלה וכך גם דור מיכה ורובן מיקאל. ברק יצחקי חזר מהפציעה שלו רק באחרונה והוא ממש לא חד. אפילו פרדראג ראיקוביץ' קצת יצא מפוקוס אולי גם כיוון שהראש שלו בחיפושים אחר מועדון אחר באירופה לעונה הבאה. "הפסדנו בשני המשחקים האלה בליגה לא במקרה ואוי ואבוי אם נקל בכך ראש", אמר אחד השחקנים. "התחושה שאנחנו יכולים לעשות בקלות סוויץ' נגד בני יהודה עלולה להיות בעוכרינו. מה שקרה בשני המשחקים האחרונים הוא נורת אזהרה עצומה אבל לא בטוח שלכולם יש את היכולת להתרומם למשחק אחד. גם אם ניקח את הגביע זה יהיה בשיניים".

ארון שוינפלד שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"אלה חייו של חלוץ". שוינפלד/יוסי ציפקיס

מבוכה במכבי תל אביב מהפער בצמרת

5. ארון שוינפלד קיבל צ'אנס בהרכב על חשבון וידאר קיארטנסון. בחצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים זה הצליח לחלוץ הגבוה שכבש אז את השער הראשון לזכות מכבי תל אביב. הפעם לא קיבל שוינפלד אפילו כדור אחד מדוייק ברחבה. "אלה חייו של חלוץ", אמר שוינפלד בתום המשחק. "במשחק הקודם בו שיחקתי נגד בית"ר ירושלים קיבלתי אינספור כדורים טובים והפעם פחות אבל כך זה תמיד כשאתה חלוץ". שוינפלד ניסה להסביר מה קרה לקבוצה. "ברגע שאיבדנו את האליפות לבאר שבע, משהו הפסיק לעבוד מבחינתנו בליגה והראש שלנו היה רק בכיוון של גמר הגביע. אני מאוד מקווה שנדע לעשות את השינוי בראש ולהגיע מוכנים למשחק החשוב שמחכה לנו ביום חמישי. אני רוצה לזכות בגביע המדינה ולהישאר במכבי תל אביב לעוד הרבה שנים". כך או אחרת, במכבי תל אביב הודו במבוכה שלא האמינו שיסיימו את העונה בפער של 13 נקודות מהפועל באר שבע. "זה יותר מדי", אמרו בקבוצה. "לא מכובד בכלל שסיימנו בפער כזה מהמקום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully