וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידיגאל: "השחקנים כבר חשבו על הגביע". מימר: "עונה חלומית"

בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי תל אביב בחוץ והבטיחה מקום באירופה. ליטו: "המשחק היותר חשוב נגדם היה בחצי גמר הגביע". מימר: "אם התכניות יתממשו, תהיה כאן קבוצה חזקה מאוד"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים הבטיחה הערב (שבת) את המקום השלישי בליגת העל ואת הכרטיס לאירופה אחרי ניצחון חוץ 0:2 על מכבי תל אביב האנמית. הביתרים נעלו פלייאוף עליון מרשים בו צברו 20 נקודות, ארבע יותר ממכבי תל אביב. בית"ר ירושלים תקיים מחר מסיבת עיתונאים בשעה 13:15.

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
שכטר מבסוט/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב, ליטו וידיגאל: "זה הכדורגל, במחצית השנייה היו לנו שש הזדמנויות לכבוש ואם היינו עושים את זה, היה משחק אחר. הליגה נגמרה ויש לנו תואר שאנחנו צריכים לקחת והשחקנים כבר חשבו עליו. אני לא אוהב את זה, אבל נצטרך לקבל את זה ולהתחיל לחשוב על גמר הגביע".

וידיגאל הוסיף: "כשהגעתי ידעתי שיהיה סיום קשה לעונה, אבל המשחק היותר חשוב נגד בית"ר היה בגביע ועכשיו אנחנו רוצים לזכות בו. אם השחקנים ישחקו כמו ששיחקו במחצית השנייה, יש לנו סיכוי טוב לעשות את זה. אני רוצה להודות לאוהדים שלנו על התמיכה, מגיע להם הרבה יותר מתואר אחד, אבל אני מקווה שנזכה לפחות בגביע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שרון מימר מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
נהנה בבירה. מימר/יוסי ציפקיס

מאמן בית"ר ירושלים, שרון מימר: "אין ספק שזו עונה חלומית. יש ארבעה מועמדים למאמן העונה והם כאלה ששרדו את כל העונה ומגיע להם כל הכבוד. לגבי בית"ר? זה חלום. זה מועדון ענק, אני נהנה לעבוד בו בכל יום עם אנשים נפלאים. אני שמח להיות במקום הכי כיפי בכדורגל. הסגל פה חזק ומקום שלישי זה המינימום. אלי טביב עובד קשה כדי לחזק את הקבוצה. מרגישים את ההתרגשות של כל אחד במערכת לגבי אוחנה. אם הוא יגיע, זה יביא אנרגיות מטורפות. המקום הזה חי על אמוציות ואנרגיות ואני בטוח שכשאלי יגיע, זה יגרום.

מימר הוסיף: "אני בטוח שאשב השבוע עם אלי טביב ואני אחתום על החוזה החדש. דינמיקה של כדורגל יכולה להביא אותך למקומות שלא חשבת עליהם. כשפוטרתי מכפר סבא לא חשבתי שאגיע לבית"ר. אבל אני שמח. אני חושב שהייתי יכול גם להשאיר את כפר סבא בליגה אם הייתי נשאר שם. זה מה שקרה, זה לא באחריותי. יש הרבה שחקנים טובים שרוצים לבוא לבית"ר. יש כאן קהל אדיר. אם יתממשו התכניות, אני מאמין שתהיה פה קבוצה חזקה מאוד בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully