וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואסיליס ספאנוליס: "בשביל רגעים כאלה אני משחק". בירץ': "הוא מדהים"

הכוכב הגדול שהוביל את אולימפיאקוס לגמר הפיינל פור היה נרגש. חברו הילל אותו: "מה שהוא עושה זה מטורף". גרין: "הוא תמיד מופיע בסיום". ספרופולוס: "זה האופי שלנו, אנחנו לוחמים"

שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס. GettyImages
האיש למשימות מיוחדות. ספאנוליס/GettyImages

צסק"א הייתה טובה יותר מאולימפיאקוס ברוב דקות המשחק ביניהן בחצי גמר הפיינל פור באיסטנבול. היתרון הגיע כבר ל-13, ובעוד שכוכבי הקבוצה הרוסית, מילוש תאודוסיץ' ונאנדו דה קולו נצצו, זה של היוונים, ואסיליס ספאנוליס, כלל לא הורגש. אבל אז הגיע הרבע הרביעי, אליו יצא ספאנוליס כמו מלוע של תותח, בדרך למהפך וניצחון 78:82 שהעניק לקבוצתו את הכרטיס לגמר המפעל. אולימפיאקוס עם ארבעה ניצחונות על צסק"א מוסקבה בארבעה משחקים בפיינל פור.

"אני אוהב את מה שקרה פה", אמר ואסיליס ספאנוליס. "בשביל רגעים כאלה אני משחק כדורסל. איך אני עושה את זה? אני מנסה לקחת את ההחלטות הנכונות ברגעי ההכרעה, זו העבודה שלי. ראיתי שצסק"א מוסקבה מוכנה לקראתי, אז הפעלתי את החברים שלי. ברבע הרביעי הם נתנו לי יותר מרווח וניצלתי זאת".

יאניס ספרופולוס הוסיף: "זה האופי שלנו, אנחנו לוחמים. ידענו שלא יהיה קל כי צסק"א מוסקבה נהדרת, אבל עשינו עבודה טובה. בנינו את עצמנו תוך כדי משחק ומגיע לנו המקום בגמר. מקווה שנציג יכולת גבוהה גם בגמר".

עוד בנושא

חצי גמר הפיינל פור: אולימפיאקוס ניצחה 78:82 את צסק"א מוסקבה

מאמן אולימפיאקוס יאניס ספרופולוס. רויטרס
אושר עילאי. ספרופולוס/רויטרס

פטריק יאנג הוסיף: "זה מטורף, כי אתה משחק עם החברים שלך לקבוצה עשרה חודשים, ואז סוף סוף אתה משחק על כל הקופה, משהו שמסכם כמה טובה או רעה היתה השנה. זה סוריאליסטי. הקבוצה הזו היא כמו משפחה וכמו כל משפחה יש עליות ומורדות, אבל לעולם לא הייתי מחליף פה אף אחד".

קם בירץ' אמר: "הגמר ירגיש מדהים, לא יהיה עלינו לחץ, נהיה אנדרדוגים. זה מטורף לראות מה ספאנוליס עושה על הפרקט. הוא מדהים". אריק גרין השמיע דברים דומים: "כולנו יודעים שספאנוליס מסוגל לעשות כאלה דברים. אנחנו יודעים שגם אם יש לו רבע אחד, שניים, שלושה רעים, הוא יופיע בסיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully