וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן: "גם אם דייגו סימאונה יעזוב, אני רוצה להישאר באתלטיקו מדריד"

חלוצה הצרפתי של הקולצ'ונרוס התראיין בספרד וסיפר כי למרות השמועות בנוגע למעבר שלו למועדון אחר, אין לו שום כוונה לעזוב. עוד הוסיף: "יובנטוס תזכה בליגת האלופות ובופון צריך לקבל את כדור הזהב"

one

חלוצה של אתלטיקו מדריד, אנטואן גריזמן, התראיין היום (חמישי) לרשת "קדנה סר" הספרדית וסיפק מספר הצהרות מעניינות על מעבר לקבוצה אחרת, שחקני החיזוק המועמדים להגיע לאתלטיקו וקבוצת ה-NBA אליה הוא חולם להגיע.

גריזמן הגיב לשמועות שקושרות אותו למעבר למועדון אחר בקיץ הקרוב, זאת לאור ההתעניינות בו מקבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, ברצלונה ואפילו היריבה העירונית, ריאל מדריד. "אני נהנה באתלטיקו" אמר, והוסיף: "אני נשאר כאן כי אני שמח וטוב לי בדיוק כפי שהיה לי ביום שהצטרפתי. אני רוצה לנצח ולזכות בתארים, ובדיוק בשביל זה הגעתי לכאן. יש לנו סגל פנטסטי, ואני מקווה שבשנה הבאה הנשיא ימשיך להביא שחקנים איכותיים ושדייגו (סימאונה) ימשיך איתנו, וגם אם לא, אין לי כוונה לעזוב. אני רוצה להישאר באתלטיקו מדריד".

עוד בנושא:

הטראומה של לואיס אנריקה וריאל מדריד: בספרד מוכנים למחזור הסיום

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד (ימין) עם פרננדו טורס. GettyImages
מצפה לחיזוק. גריזמן חוגג עם טורס/GettyImages

שני שחקנים שהוזכרו בתקשורת הספרדית כמועמדים להגיע לאתלטיקו הם אדינסון קבאני מפרסי סן ז'רמן ואלכסנדר לקאזט מליון, וגריזמן הגיב על מועמדותם ואמר: "קבאני הוא שחקן שנותן הכל ונלחם על כל כדור, הוא יכול להיות החתמה ברמה גבוהה עבורנו. אלכסנדר (לקזאט) הוא חבר טוב שלי, אני נהנה לשחק איתו בנבחרת צרפת". גריזמן התבקש לתת את דעתו בנוגע לזהות המנצחת במשחק גמר ליגת האלופות בין יובנטוס לריאל מדריד, והאם כריסטיאנו רונאלדו צריך לזכות בכדור הזהב אמר: "יובנטוס תנצח בגמר וג'יאנלואיג'י בופון צריך לזכות בפרס כדור הזהב".

גריזמן, חובב NBA ידוע, התבדח והוסיף כי המועדון היחיד שהוא יעזוב בשבילו את אתלטיקו מדריד יהיה הניו יורק ניקס: "אני אוהב כדורסל. לדעתי כריסטיאנו רונאלדו הוא לברון ג'יימס וסטף קרי הוא ליונאל מסי, אבל אם אעזוב את אתלטיקו מדריד זה יהיה רק כדי לשחק עם דרק רוז בניקס". החלוץ הצרפתי חווה עונת שיא, וכבש העונה 26 שערים ובישל 11 נוספים ב-52 משחקים בכל המסגרות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully