וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה של אינטר: ז'ארדים וספאלטי מועמדים לאמן, פפה עשוי לחתום

אחרי עונה כושלת במיוחד, הקבוצה הציבה 150 מיליון יורו לרכש בקיץ. ז'ורז'ה מנדס סוכן העל ינסה לשדך לקבוצה את מאמן מונאקו ובלם ריאל מדריד. גם אנחל די מריה קשר פ.ס.ז' ברשימת הרכש

לאונרדו ז'ארדים מאמן מונאקו. רויטרס
בעונה הבאה באינטר? ז'ארדים/רויטרס

אינטר עומדת לסיים את אחת מהעונות הגרועות שלה בסרייה א' בשנים האחרונות. הנראזורי התרסקה בחודש האחרון וכשנותרו שני מחזורים לסיום היא ממוקמת שמינית ורחוקה ארבע נקודות מהמקום שמוביל לליגה האירופית. בעקבות הכישלון החרוץ לקבוצה מצפה קיץ עמוס בשינויים ועל פי דיווחים באיטליה מי שצפוי לעשות שם סדר הוא ז'ורז'ה מנדס, סוכן העל הפורטוגלי.

על פי הדיווח מנדס מתכנן להביא לאינטר את לאונרדו ז'ארדים המאמן שהוליך את מונאקו לאליפות ואת פפה, בלמה של ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל שמיעט לשחק השנה במדי הבלאנקוס אך היה מצוין ביורו האחרון שבו זכתה נבחרתו. עוד לקוח של מנדס שנמצא על הכוונת של אינטר הוא אנחל די מריה, הקיצוני המצוין של פריס סן ז'רמן ונבחרת ארגנטינה שכיכב גם הוא בריאל מדריד.

ב"גאזטה" טוענים שהאופציה היותר ריאלית לעמדת המאמן בעונה הבאה היא של לוצ'יאנו ספאלטי מאמנה של רומא. ספאלטי מסיים את חוזהו בקיץ והוא הוליך את הג'אלורוסי לעונה נהדרת כשהיא רחוקה רק ארבע נקודות מיובנטוס המוליכה אחרי שניצחה אותה במחזור הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully