וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבנס: "אולי ניאלץ לעשות דאבל טים על לברון, הוא טוב מתמיד"

קינג ג'יימס חיסל את הסלטיקס כבר במחצית הראשונה עם 20 נקודות בצבע, מאמן הסלטיקס השתאה: "לא האמנתי שהוא יכול לשחק טוב יותר". קווין לאב: "התקרית עם אוליניק לא חלפה בראשי"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
אחד מעל כולם. לברון ג'יימס/AP

הדומיננטיות המוחלטת של לברון ג'יימס וקליבלנד בפלייאוף 2017 נמשכת. אם בבוסטון חשבו שהביתיות שהשיגו במהלך העונה הסדירה תשפיע מול הקאבס, הרי שהאלופה סגרה עניין כבר במחצית הראשונה בדרך ל-104:117 מוחץ וגניבת הביתיות. סיפור המשחק הזה והפלייאוף כולו מבחינת קליבלנד הוא היכולת הפנומינאלית של לברון ג'יימס, שרשם משחק שביעי ברציפות בפלייאוף עם מעל 30 נקודות כשהפעם הוא תרם 38 כאלה עם 14 מ-24 מהשדה כשהוא מוסיף תשעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים ב-42 דקות משחק.

הסלטיקס לא הצליחו לעצור את קינג ג'יימס שמיעט לזרוק מבחוץ וקלע שיא פלייאוף של 26 נקודות בצבע. ג'יימס קלע ב-81.2 אחוז מהשדה בצבע כש-20 מהנקודות שלו הגיעו במחצית הראשונה שבה קליבלנד יצרה יתרון מבטיח שהגיע בשיאו ל-26 נקודות.

עוד בנושא:

קליבלנד טיילה בבוסטון, לברון ג'יימס חגג עם 38 נקודות
אוהד סן אנטוניו תבע את פאצ'וליה: "הוא פגע באיכות של הספרס"
תפוס אותי אם תוכל: ניתוח משחק 1 בגמר המזרח בין הקאבס לסלטיקס

שחקני בוסטון סלטיקס. AP
חסרי אונים. שחקני בוסטון על הספסל/AP

"לברון הבהיר בצורה ברורה מאוד שהוא ינסה להגיע לטבעת ולא משנה מי שומר עליו", כך אמר בסיום המשחק בראד סטיבנס מאמן הסלטיקס. סטיבנס התייחס לאפשרות לבצע דאבל טים על לברון ואמר: "לעשות שמירה כפולה זה מאוד מפחיד נגד החבר'ה האלה, אבל אולי זה הכרחי. הבעיה היא שזה מסוכן ועלול לגרום לכך ששחקנים יישארו פנויים מבחוץ. סטיבנס מודע ל-IQ הגבוה של לברון, שסידר לקווין לאב אמש כמה זריקות פנויות וזה הגיב עם 9 מ-16 מהשדה.

"תמיד התרשמתי מהיכולת המנטאלית שלו והבנת המשחק של לברון. הדרך שבה הוא קורא את ההגנה, ההתקפה וכל אלמנט במשחק. אמרתי את זה כבר אבל לברון לדעתי טוב יותר מתמיד, טוב בהרבה מבעבר. לא ידעתי שהוא יכול לשחק יותר טוב אבל הוא רק מוכיח שטעיתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קווין לאב. AP
לא נוטר טינה. קווין לאב/AP

ומה יש ללברון ג'יימס להגיד? כוכב קליבלנד בטוח שקבוצתו יכולה עוד להשתפר והוא גם פרגן לקווין לאב חברו לקבוצה שהרשים עם 32 נקודות ושש שלשות. "ראיתי אותו (קווין לאב) באימון הבוקר וידעתי שזה מסוג המשחקים שהוא הולך להצטיין בהם. רצינו את המנטאליות של קווין ממינסוטה, אני חושב שהוא מרגיש יותר ויותר נוח פה. כמו שאמרתי לטיי (לו) בשבוע שעבר, לא אכפת לי אם אקח חמש זריקות או 25 זריקות, אני רק רוצה לנצח".

קווין לאב נשאל האם הוא זכר את התקרית עם קלי אוליניק שבה האחרון פרק את כתפו של לאב והשבית אותו מהמשך הסדרה בעונה שבה בלאט אימן: "אפילו לא חשבתי על זה. זו מחשבה שלא חלפה בראשי. פתחנו את המשחק מצוין, הייתי אווירה נהדרת בגארדן ויותר מתמיד היינו מרוכזים בתוכנית המשחק שלנו".

טיירון לו מאמן הקאבס היה, איך אפשר שלא, מלא שבחים ללברון: "הוא שיחק כל כך טוב שלא היה לנו אפילו סיכוי להתרכז בקווין, אבל הוא היה מוכן למשחק הזה ונתן הופעה אדירה. היינו צריכים את זה. היינו טובים מאוד גם הגנתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully