וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הכרעה: ג'ק אנגלידיס שאל שחקנים לדעתם על ליטו וידיגאל

17.5.2017 / 14:53

נציג הבעלים נפגש עם שחקנים בכירים במכבי תל אביב ושאל מה דעתם על המאמן, לו יש אמנם חוזה לעונה הבאה, אך עדיין לא ברור אם יישאר. הפסד בגמר הגביע עלול להוביל לסוף דרכו של וידיגאל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מה יעלו בגורלו? וידיגאל/יוסי ציפקיס

אף שלליטו וידיגאל יש חוזה במכבי תל אביב לעונה הבאה ולמרות שהוא הצהיר יותר מפעם אחת שהוא ממשיך בוודאות, קיימת הערכה על ידי גורמים מסויימים במכבי תל אביב ובעיקר בסביבת המועדון, שעדיין לא בטוח במאה אחוז שג'ורדי קרויף שלם עם המהלך הזה. קרויף לא מדבר עם התקשורת הישראלית כבר זמן רב. למעשה, מאז סיים את חלקו על הקווים כמאמן זמני וגמר עם המחוייבות לשוחח עם העיתונאים, הוא ממלא פיו מים. גם הנסיונות לברר איתו האם הוא ממשיך לעונה שישית, נתקלים בסירוב שלו להתייחס לנושא.

עם זאת, גורמים שונים בכדורגל הישראלי אשר שוחחו עם קרויף בתקופה האחרונה ובעיקר לאחר ששב מביקור קצר אצל מיטש גולדהאר בקנדה, התרשמו שהוא מכין את מכבי תל אביב לעונה הבאה במרץ רב, מה שמלמד מבחינתם שקרויף לא מתכוון לעזוב ושככל הנראה גולדהאר לא חושב שהקיץ הנוכחי הוא העיתוי הנכון מבחינתו לעשות שינוי בעמדת המנהל הספורטיבי. אולם, כשמספר אנשים ביקשו לעניין את קרויף במאמן חדש למכבי תל אביב, זאת לאור השמועות כי הוא לא רוצה את וידיגאל לעונה נוספת, הם מצד אחד לא שמעו התלהבות יתרה מההולנדי לשמוע עוד נתונים על מועמדים פוטנציאלים, אך הם גם לא הבינו ממנו באופן חד משמעי כי יש למכבי תל אביב מאמן ולכן אין מה לדון בנושא.

ג'ק אנגלידיס יו"ר מכבי תל אביב נפרד מהשחקנים. מכבי תל אביב, אתר רשמי
נפגש עם השחקנים. אנגלידיס/אתר רשמי, מכבי תל אביב

גורמים המעורים בפרטים מספרים בימים האחרונים כי שאלת עתידו של וידיגאל נמצאת על השולחן ולבטח לא יזיק לו אם יוביל את מכבי תל אביב לזכייה בגביע המדינה. מבחינתם, הפסד לבני יהודה בעוד שמונה ימים במשחק שמסומן כקריטי עבור המועדון, עלול להוביל לפרידה מהאנגולי-פורטוגלי. יחד עם זאת, וככל הנראה לאור השאלות בעניינו של וידיגאל, קיים ג'ק אנגלידיס שיחות עם שחקנים בכירים בקבוצה והתעניין בין היתר בדעתם על המאמן. השיחות בין אנגלידיס לשחקנים נערכו לפני כשבועיים כשנציג הבעלים היה בארץ גם לצורך השתתפות בערב הגאלה שערכה מכבי תל אביב. אנגלידיס התעניין במספר דברים והשיחות לא היו מיועדות רק לצורך הבנת עמדת השחקנים באשר למאמנם, אך כאמור חשוב היה לנציג הבעלים לשמוע האם יש לשחקנים דעה מקצועית חיובית על המאמן שכזכור הגיע רק באמצע העונה וחתם על חוזה לעונה וחצי. גורם המכיר את הפרטים אמר היום כי להבנתו, השחקנים דיברו בזכותו של המאמן, אך זה לא אומר דבר לגבי המשך דרכו של וידיגאל בקבוצה. חשוב להדגיש כי כמעט כל גורם במכבי תל אביב מדבר על כך שהדבר הכי חשוב כרגע לקבוצה הוא יציבות ושזה לא יהיה צעד חכם להחליף את המאמן פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully