וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ' האשים את שחקניו בתבוסה, מייק בראון כמעט נעצר

מאמן הספרס זעם על הגישה של שחקניו ("לא האמינו מהתחלה") ושלח מסר לאולדרידג': "היה אדיש". עוזרו של קר בגולדן סטייט עבר תקרית לא נעימה, וגם: המספרים המחרידים של הספרס בלי קוואי

גרג פופוביץ' סן אנטוניו ספרס. AP
לא אהב את מה שראה. פופוביץ'/AP

סן אנטוניו פתחה את נפלא את סדרת גמר הפלייאוף מול גולדן סטייט. הספרס הוליכו כבר ב-25 הפרש באוקלנד, אך הפציעה של קוואי לאונרד נתנה את האות להתרסקות במחצית השנייה והלילה הקבוצה המשיכה את הקריסה שלה עם תבוסה מבישה, 136:100 במשחק השני שהוכרע כבר ברבע הראשון.

עד כמה סן אנטוניו מתקשה בלי קוואי? מאז הפציעה של כוכבם במשחק הראשון, הספרס קלעו ב-37 אחוז בלבד, כולל 8 מ-30 מחוץ לקשת כשמנגד גולדן סטייט קולעת ב-57 אחוז מהשדה כולל 24 מ-54 מחוץ לקשת. כשקאווי נפצע במשחק הראשון סן אנטוניו הובילה ב-23 הפרש ומאז גולדן סטייט מובילה 133:194 בסיכום שני המשחקים. למרות שהמשחק הבא ייערך רק בלילה שבין שבת לראשון, קאווי שסובל מנקע חמור בקרסול, עדיין בספק גם למשחק מספר 3.

עוד בנושא:

במעמד צד אחד: גולדן סטייט פירקה את סן אנטוניו ועלתה ל-0:2 בגמר המערב
לוטרי: בוסטון זכתה בבחירה הראשונה בדראפט, הלייקרס בשנייה

עוזר מאמן גולדן סטייט ווריירס מייק בראון. AP
כמעט נעצר לפני המשחק. מייק בראון/AP

גרג פופוביץ' מאמן הספרס מאוד לא אהב את מה שראה הלילה ובראיון שלאחר המשחק הוא תקף את שחקניו על הגישה שלהם: "לא מדובר פה בשליטה בריבאונד או איבודי כדור. אני לא חושב שהם האמינו ואתה חייב להאמין. לא חושב שכקבוצה הם האמינו, אפשר להגיד שהם קצת ריחמו על עצמם מבחינה פסיכולוגית. לא חושב שהם התחילו את המשחק עם אמונה וראו את זה בחוסר האינטנסיביות במשחק, זה היה מאכזב. אנחנו צריכים לקבל סטירה".

השחקן היחיד שזכה לשבחים מפופוביץ' היה ג'ונתן סימונס שהוביל את הספרס עם 22 נקודות: "ג'ון היה בקטגוריה משל עצמו. כל היתר היו בקטגוריה אחרת". מי שספג את מירב חיצי הביקורת היה למרקוס אולדרידג'. הפורוורד שהצטיין במשחקים הקודמים קלע הלילה 8 נקודות בלבד ולקח רק 11 זריקות. פופוביץ' קטל את הכוכב שלו ושלח לו מסר ברור לקראת המשחק הבא: "למרקוס חייב לקלוע עבורנו. הוא לא יכול להיות אדיש. הוא ויתר על זריקות ברבע הראשון והוא לא יכול לעשות את זה. הקליעה חייבת להגיע ממישהו, אני חושב שיש לו אחריות גדולה במשחק 3 אם זה בשבילו ואם זה בשביל חבריו".

אגב, מייק בראון עוזרו של סטיב קר בגולדן סטייט עבר תקרית לא נעימה לפני המשחק וכמעט נעצר על ידי משטרת אוקלנד. בראון, שנסע בריינג' רובר השחורה שלו לפני האוטובוס של סן אנטוניו שמע לפתע חמישה שוטרים שצועקים לו "לעצור". "אמרתי להם שאני מאמן גולדן סטייט והצבעתי על החולצה שלי אבל הוא ענה לי 'לא אכפת לי, תעצור'".

אחרי שבראון סוף סוף הצליח להיכנס לאורקל ארנה, הוא קיבל טלפון מגרג פופוביץ' שהיה עד לכל המתרחש דרך אוטובוס השחקנים של הספרס. "ואז אני מקבל טלפון מגרג פופוביץ' שאמר לי 'מייק, לא ידעתי שזה אתה. אני יושב פה ורואה את הריינג' רובר שלך, אני רואה את כל השוטרים מסביבך וחשבתי שאתה הולך להיעצר. כשראיתי שזה אתה, מתי מצחוק".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully