וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט הביסה את סן אנטוניו 100:136 ועלתה ל-0:2 בגמר המערב

אחרי הקאמבק המרשים במשחק הראשון, גולדן סטייט נהנתה מחסרונו של קוואי לאונרד הפצוע ועלתה ל-0:2 בגמר המערב עם ניצחון מוחץ וחד צדדי. 29 נקודות ו-7 אסיסטים לסטף קרי, זאזה פאצ'וליה נפצע

סטף קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
נהנים מהחיים. סטף קרי וחבריו על הספסל/AP

סדרת גמר המערב נמשכה הלילה (בין שלישי לרביעי) ואחרי הקאמבק המרשים והדרמה במשחק הראשון, גולדן סטייט לא לקחה שבויים הפעם ועלתה ל-0:2 על סן אנטוניו עם 100:136 מוחץ וחד צדדי. הווריירס ניצלו עד תום את חסרונו של קוואי לאונרד שנפצע בקרסולו במשחק הקודם והתפוצצו עם 16:33 כבר ברבע הראשון ומכאן ואילך זהות המנצחת כבר הייתה ברורה.

סטף קרי הוביל את סגנית האלופה עם 29 נקודות, שבעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים. קווין דוראנט הוסיף 16 ודריימונד גרין היה בכל מקום עם שורה סטטיסטית מרשימה של 13 נקודות, תשעה ריבאונדים, שישה אסיסטים, שתי חטיפות ושתי חסימות. אפילו הרוקי פטריק מקאו קיבל דקות והראה מה הוא יודע עם 18 נקודות וחמישה אסיסטים (6 מ-8 מהשדה). זאזה פאצ'וליה הסנטר הגיאורגי שגרם לפציעה של קאווי במשחק הראשון, נפצע בעצמו הלילה והוא בספק למשחק השלישי בסדרה שייערך במוצאי שבת בטקסס.

סן אנטוניו תקווה מאוד לקבל בחזרה את קאווי למשחק הזה, אחרי שהלילה ג'ונתן סימונס היה היחיד שתפקד אצל גרג פופוביץ' עם 22 נקודות, כש-17 מתוכן הגיעו במחצית הראשונה. כל יתר שחקני החמישייה הוסיפו ביחד 25 נקודות בלבד. אגב, גולדן סטייט היא הקבוצה החמישית בהיסטוריה של ה-NBA שעולה למאזן של 0:10 בפלייאוף כשגם קליבלנד במזרח עדיין לא נוצחה בפלייאוף הנוכחי והיא עם מאזן של 0:8.

סטף קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
29 נקודות ב-31 דקות. סטף קרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully